Postat 24 aprilie 2024
BMW E34 Touring 525i 24v
11 500 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): wbahj51080gb89306
Model: Seria 5
Capacitate motor: 2 490 cm³
Putere: 192 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Break
Culoare: Alta culoare
An de fabricatie: 1996
Numar de usi: 4
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Vând BMW E34 Touring 525i 24v.
A fost un proiect în care am investit timp, bani, pasiune, nopți pierdute la garaj, etc. (cine știe, cunoaște)
Motivele vânzării:
1. O dată cu trecerea timpului, ni se schimbă și prioritățile. Am un junior mic, de 1 an si 4 luni + încă unul care este pe drum. Așadar, lor vreau să le dedic timpul și energia mea.
2. Vreau să mai reduc din mini-colecția de mașini și să îmi dezvolt business-ul.
Așadar, trecem la detaliile mașinii:
*Motor M50B25, 2.5i 24v, 192cp (de fabrică) - se poate verifica pe baza seriei de șasiu;
*Cutie manuală 5 trepte;
*An de fabricație 1996 - model facelift (ultimul an de fabricație al modelului E34, peste 2 ani se încadrează la "istorice");
*Culoare deosebită "Technoviolett Metalic";
Dotări:
*Climă;
*4 geamuri electrice (retrofit - de fabrică a venit cu 2)
*Tapițerie piele;
*Bord M, nucă schimbător M;
*Panoramic;
*Scaune încălzite;
*Yală mâner ușă șofer incălzită + duze lichid parbriz incălzite;
*Trimuri lemn negru (cam rare, față de cele clasice pe maro);
Punctele bune ale mașinii:
*Actele sunt ok: motor conform seria de șasiu, fiscal ok, RCA + rovinietă valabile pe tot anul 2024.
*La capitolul caroserie stă bine: tinichigerie făcută și aplicată ceară de cavități(0 rugină) + revopsită pe codul culorii de fabrică cu materiale de la STANDOX;
*Bandouri de America, noi OEM BMW, cu suport număr față pe pătrat + poziții laterale în bara față și spate.
*Restul de bandouri sunt schimbate, noi.
*Trapa panoramică merge perfect, nu este gripată, blocată, etc. - are chederele și furtunurile de la scurgeri noi, OEM BMW;
*Kit recondiționare instalație electrică hayon (boala mașinilor touring/break). Un kit calitativ fabricat de cei de la Schmiedmann, cablurile au înveliș din silicon, fiind mai calitative și mai rezistente în timp;
*Plafonul a fost retapițat integral cu un material cât mai apropiat de cel OEM (clasic, nu kitsch-uri gen alcantara pe negru...)
*Electromotor recondiționat;
*Catalizatoarele originale prezente pe mașină;
*Pompă de benzină nouă, Bosch;
*Amortizoare noi capotă + hayon;
*Bujii noi NGK:
*Garnituri noi montate la mânerele exterioare ale ușilor;
*Reviziile făcute numai cu filtre Mann/Bosch și ulei Polytron;
Puncte "mai puțin OK" (se lucrează la ele):
*Relanti-ul nu merge rotund. Inițial s-au schimbat bujiile, problema s-a ameliorat dar nu s-a rezolvat pe de-a întregul, Următorul pe listă este regulatorul de relanti. De altfel motorul merge ok în sarcină, are viață, urcă în ture, etc.
*De finalizat Instalația electrică de la hayon + achiziționat trimul de plastic care vine montat peste;
*De finalizat instalația electrică la geamurile spate (am butoanele și cablajul, trebuiesc legate și montate fețele de uși);
*Conductele de frână + combustibil sunt obosite, necesită schimbate;
*Etrierii necesită un pic de atenție - gresate culisantele;
*Chederele de la parbriz + cel de la ușa șofer sunt obosite;
*Cheder lipsă bară față;
*Necesită niște cauciucuri de vară + niște jante din era mașinii (niște style OEM, Hartge, Borbet) - mașina vine încălțată cu jante Style 2 pe cauciucuri de iarnă.
Alături de mașină mai dau și niște piese de rezervă: hayon, suporți bară spate, niște furtunuri de la motor, garnitură capac tacheți, un set de capace de oglinzi vopsite la culoare + multe altele care probabil nu îmi vin în minte.
Nu este o mașină gata de expo/show, dar poate deveni. Baza este bună, necesită doar puțină dedicare.
A fost un proiect în care am investit timp, bani, pasiune, nopți pierdute la garaj, etc. (cine știe, cunoaște)
Motivele vânzării:
1. O dată cu trecerea timpului, ni se schimbă și prioritățile. Am un junior mic, de 1 an si 4 luni + încă unul care este pe drum. Așadar, lor vreau să le dedic timpul și energia mea.
2. Vreau să mai reduc din mini-colecția de mașini și să îmi dezvolt business-ul.
Așadar, trecem la detaliile mașinii:
*Motor M50B25, 2.5i 24v, 192cp (de fabrică) - se poate verifica pe baza seriei de șasiu;
*Cutie manuală 5 trepte;
*An de fabricație 1996 - model facelift (ultimul an de fabricație al modelului E34, peste 2 ani se încadrează la "istorice");
*Culoare deosebită "Technoviolett Metalic";
Dotări:
*Climă;
*4 geamuri electrice (retrofit - de fabrică a venit cu 2)
*Tapițerie piele;
*Bord M, nucă schimbător M;
*Panoramic;
*Scaune încălzite;
*Yală mâner ușă șofer incălzită + duze lichid parbriz incălzite;
*Trimuri lemn negru (cam rare, față de cele clasice pe maro);
Punctele bune ale mașinii:
*Actele sunt ok: motor conform seria de șasiu, fiscal ok, RCA + rovinietă valabile pe tot anul 2024.
*La capitolul caroserie stă bine: tinichigerie făcută și aplicată ceară de cavități(0 rugină) + revopsită pe codul culorii de fabrică cu materiale de la STANDOX;
*Bandouri de America, noi OEM BMW, cu suport număr față pe pătrat + poziții laterale în bara față și spate.
*Restul de bandouri sunt schimbate, noi.
*Trapa panoramică merge perfect, nu este gripată, blocată, etc. - are chederele și furtunurile de la scurgeri noi, OEM BMW;
*Kit recondiționare instalație electrică hayon (boala mașinilor touring/break). Un kit calitativ fabricat de cei de la Schmiedmann, cablurile au înveliș din silicon, fiind mai calitative și mai rezistente în timp;
*Plafonul a fost retapițat integral cu un material cât mai apropiat de cel OEM (clasic, nu kitsch-uri gen alcantara pe negru...)
*Electromotor recondiționat;
*Catalizatoarele originale prezente pe mașină;
*Pompă de benzină nouă, Bosch;
*Amortizoare noi capotă + hayon;
*Bujii noi NGK:
*Garnituri noi montate la mânerele exterioare ale ușilor;
*Reviziile făcute numai cu filtre Mann/Bosch și ulei Polytron;
Puncte "mai puțin OK" (se lucrează la ele):
*Relanti-ul nu merge rotund. Inițial s-au schimbat bujiile, problema s-a ameliorat dar nu s-a rezolvat pe de-a întregul, Următorul pe listă este regulatorul de relanti. De altfel motorul merge ok în sarcină, are viață, urcă în ture, etc.
*De finalizat Instalația electrică de la hayon + achiziționat trimul de plastic care vine montat peste;
*De finalizat instalația electrică la geamurile spate (am butoanele și cablajul, trebuiesc legate și montate fețele de uși);
*Conductele de frână + combustibil sunt obosite, necesită schimbate;
*Etrierii necesită un pic de atenție - gresate culisantele;
*Chederele de la parbriz + cel de la ușa șofer sunt obosite;
*Cheder lipsă bară față;
*Necesită niște cauciucuri de vară + niște jante din era mașinii (niște style OEM, Hartge, Borbet) - mașina vine încălțată cu jante Style 2 pe cauciucuri de iarnă.
Alături de mașină mai dau și niște piese de rezervă: hayon, suporți bară spate, niște furtunuri de la motor, garnitură capac tacheți, un set de capace de oglinzi vopsite la culoare + multe altele care probabil nu îmi vin în minte.
Nu este o mașină gata de expo/show, dar poate deveni. Baza este bună, necesită doar puțină dedicare.
ID: 269438723
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx