Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Auto, moto si ambarcatiuni
  3. Autoturisme
  4. BMW
  5. BMW - Timis
  6. BMW - Timisoara
BMW e91 LCI/facelift 318d 2012 - cutie automata
BMW e91 LCI/facelift 318d 2012 - cutie automata
BMW e91 LCI/facelift 318d 2012 - cutie automata
BMW e91 LCI/facelift 318d 2012 - cutie automata
BMW e91 LCI/facelift 318d 2012 - cutie automata
BMW e91 LCI/facelift 318d 2012 - cutie automata
BMW e91 LCI/facelift 318d 2012 - cutie automata
BMW e91 LCI/facelift 318d 2012 - cutie automata
Postat 26 aprilie 2024

BMW e91 LCI/facelift 318d 2012 - cutie automata

21 000 lei

Prețul e negociabil

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

  • Serie sasiu (VIN): WBAUT31070F332908

  • Model: Seria 3

  • Capacitate motor: 1 995 cm³

  • Putere: 143 CP

  • Combustibil: Diesel

  • Caroserie: Break

  • Rulaj: 381 000 km

  • Culoare: Gri

  • An de fabricatie: 2012

  • Numar de usi: 5

  • Stare: Utilizat

  • Cutie de viteze: Automata

  • Volan: Partea stanga

  • Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat

Descriere

Mai jos gasiti multe detalii despre masina, in spiritul transparentei totale si in speranta ca ma va scuti si pe mine si pe cumparator sa ne pierdem timpul.

Tabita a fost cumparata de tatal meu din Germania prin 2016 (atunci avea undeva pe la 200 mii km) si folosita de el pana in 2021 cand mi-a vandut-o mie. Amandoi am avut grija de ea si am facut toate reviziile si schimburile la timp. Masina se vinde pentru ca e folosita maxim de doua ori pe saptamana si nu imi place sa o las sa stea degeaba. Masina are valoare sentimentala si asta e motivul principal pentru care am pastrat-o pana acum si am si investit atat in ea. Masina e in stare foarte buna cu exceptia lucrurilor pe care le voi detalia in josul descrierii si pe care le-am fotografiat in detaliu. Sper sa isi gaseasca un proprietar care sa aiba la fel de multa grija de ea si sa o mai foloseasca mult si bine.

Investitii recente:
- fulia si cureaua de accesorii inlocuite prin 2021
- anul trecut prin primavara a primit o revizie totala si au fost schimbate distributia, pompa de ulei, turbina, filtrele si uleiul din cutia de viteze, uleiul motorului, telescoapele de la haion, bateria, o bieleta anti-ruliu (cred ca pe dreapta fata) iar galeria de admisie si EGR-ul au fost curatate temeinic (cost total in jur de 15-17 mii RON - nu imi aduc aminte exact)
- in vara au fost inlocuite la reprezentanta o serie de racorduri si furtune de la instalatia de AC (toate reparatiile au fost facute la reprezentanta si au costat in jur de 4500 RON... nebunie curata, stiu); in urma reparatiilor am urmarit obsesiv sa nu piarda freon (masurat periodic ca temperatura aerului pe cea mai joasa treapta de racire sa fie sub 5-6 grade Celsius)
- tot anul trecut am cumparat un set nou de 4 anvelope de vara (Hankook Ventus Prime4) si 2 anvelope noi de iarna (Debica Frigo HP2)
- lamelele stergatoarelor pe fata si pe spate au fost inlocuite luna trecuta

In general am incercat sa pun doar piese OEM sau de la producatori reputabili.

Imperfectiuni:
- mici puncte in care vopseaua de pe caroserie a fost lovita de pietricele (pe capota/aripa stanga fata, si montantul A de pe partea soferului), un punct mic unde a lovit o pietricica in parbriz (pe partea pasagerului la vreu 5-8 cm inafara zonei stergatoarelor, in partea superioara) - vezi poze
- manerul usii din fata de pe partea pasagerului are suprafata moale si lipicioasa, am observat ca la e90 si e91 e o problema destul de frecventa - vezi poze
- jantele de tabla pe care sunt anvelopele de iarna prezinta rugina de suprafata (i-am pus niste capace si nu se prea vede)
- bara de plastic de pe spate e atinsa in anumite locuri - vezi poze

Investitii pe care le-as mai face in perioada urmatoare:
- schimbat amortizoarele pe ambele punti (deja sunt destul de moi si se simte si in comportamentul masinii la denivelari si viraje bruste)
- inlocuit manerul anterior mentionat de la usa pasagerului
- inlocuit doua din anvelopele de iarna peste 2-3 sezoane
- sablat sau curatat si vopsit jantele de tabla pentru anvelopele de iarna (din considerente pur estetice)

Masina nu mananca ulei, nu 'bate sau troncane', nu pierde lichide si nu isi arata varsta in vreun fel. Motorul si transmisia, in special, sunt in stare perfecta. DPF-ul este intact, pe masina si isi face regenerari regulate fara interventii. Nu s-au scos niciunul din sistemele de reducere a poluarii (EGR, DPF, etc), masina avand aceleasi valori la testele de noxe de la ITP ca oricand, nu scoate fum sau alte ciudatenii.

Dotari si alte specificatii care imi mai trec prin cap:
- cutie automata
- jante aliaj BMW cu anvelope de vara DOT 2023 Hankook Ventus Prime4
- jante de tabla cu capace cu anvelopele de iarna (2 sunt DOT 2019, 2 sunt DOT 2023)
- pilot automat/tempomat/cruise control
- lumini xenon
- geamuri electrice peste tot
- senzori de parcare fata-spate cu afisaj pe ecranul central al distantelor pana la obstacole si avertizare sonora
- senzor de ploaie pentru stergatoare
- spalatoare faruri
- sistem de infotainment iDrive cu ecran, navigatie (hartile actualizate prin 2019 cred, le pot pune pe cele din 2024 la cerere, eu personal folosesc Waze), bluetooth pentru muzica si apeluri
- mod sport pentru cutie
- ABS, control al tractiunii, airbaguri de nu le poti numara - masina este foarte sigura din toate punctele de vedere
- oglinzi incalzite
- senzori ABS si presiune la roti
- climatizare pe doua zone
- cotiera fata/spate
- port USB, intrare jack 3.5mm aux
- norma de poluare EURO5
- tractiune spate
- scaune electrice fata
- consum decent, la mers linistit se poate sta sub 6 l/100km, la mers mai sportiv in jur de 6-7 extraurban, consumul meu cumulat pe ultimii 7000 km e 6.6 l/100km in regim mixt (as spune undeva la 70-30 extraurban-urban)

ITP facut anul trecut, valabil pana anul viitor (2025) - a fost ultimul ITP valabil pe doi ani, masina va trebui dusa la inspectie anual incepand din 2026.

Sunt constient de numarul de kilometri, dar sunt constient si de starea tehnica si de istoricul masinii si de cum a fost exploatata si intretinuta. Dupa cum reiese si din cele mentionate mai sus, nu ma astept sa fac profit de pe urma vanzarii masinii. Pretul afisat abia acopera investitiile din ultimele 12 luni. Nu ma despart usor de masina. Nu sunt interesat de schimburi sau de oferte mult sub pretul listat.

In timpul orelor de munca prefer sa fiu contactat prin mesaje SMS, pe whatsapp, sau OLX. O sa incerc sa raspund si la telefoane, dar in cazult in care nu am cum o sa revin eu cu un mesaj. Multumesc pentru intelegere.

Pot oferi seria de sasiu/VIN pentru verificari pe diverse platforme.
ID: 268747366

Contactează vânzătorul

Andrei

Pe OLX din ianuarie 2022

Activ pe 25 aprilie 2024

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau