Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Piese auto
  3. Mecanica - electrica
  4. Audio si Electronice
  5. Audio si Electronice - Braila
  6. Audio si Electronice - Braila
Decodor ECU TMS-374 calculator masina TMS374 ECU Peugeot Renault
Postat 10 mai 2024

Decodor ECU TMS-374 calculator masina TMS374 ECU Peugeot Renault

230 lei

PromoveazăReactualizează
  • Firma

  • Stare: Noua

  • Livrare cu verificare

Descriere

Decodor ECU TMS-374 calculator masina TMS374 ECU Peugeot Renault
Introducere:
Acest instrument este un masuratoare de frecvență cu iesire de undă pătrată de 5V (ciclu de funcționare 50%, interval de frecvența eficient de la peste 10kHz (max 50kHz) la 50Hz). Acest instrument poate fi, de asemenea, considerat o versiune MCU a softului TMS-374 Decoder ECU. Singura diferența dintre cele două instrumente este că versiunea MCU funcționeaza fara un PC. Un mic MCU este utilizat pentru a genera impulsuri în locul liniei PC RS232 Tx.
Software-ul TMS 374 este, de fapt, un masuratoare de frecvență simplă cu un domeniu eficient de la aproximativ 2000Hz la aproximativ 100Hz. Masina de măturat Tiny face exact același lucru, dar mult mai bine (o gamă mai mare). După pornirea dispozitivului - LED-ul ar trebui să clipească de două ori. Apasarea butonului va începe procedura de măturat. LED-ul ON - înseamnă că există impulsuri pe ieșire. După atingerea celei mai scazute frecvențe, LED-ul se stinge și mcu opreste generarea.
 
Diagrama conexiunii:
+: 12V DC
-: GND
S: sarma de semnal
 
Manual:
După pornirea dispozitivului - LED-ul ar trebui să clipeasca de două ori. Procesul de masurat începe ca alimentarea cu energie a dispozitivului. LED-ul ON - înseamnă că exista impulsuri pe ieșire. După atingerea celei mai scăzute frecvențe, LED-ul se stinge și mcu oprește generarea.
 
* Conectati linia GND la orice GND adecvat pe ECU prin intermediul dispozitivului de prindere mic.
* Conectați linia de date la resetarea PIN-ului de pe EPROM-ul prin intermediul grabber-ului mic.
* Alimentati ECU si apoi masina, masina va clipi de doua ori la pornire.
* Apăsați butonul și dispozitivul va începe sa masoare, odata ce LED-ul va opri gata.
* Tăiați linia de date immo pe ECU înainte de a re-monta înapoi la masina.
 
TMS-374 Decodor ECU info
Măturătoarele ar trebui să functioneze cu urmatoarele ECU:
 
Renault SIEMENS Fenix ​​3 și 5
Renault Megane 1400cc 8v
Renault Megane 1600cc 8v
Renault Megane 2000cc 8v
Renault Megane 2000cc 16V
Renault Megane Scenic 1400cc 8v
Renault Megane Scenic 1600cc 8v
Renault Megane Scenic 2000cc 8v
Renault Sefrane 2000cc 16V
Renault Laguna 2000cc 8v
Renault Laguna 2000cc 16v
Renault Espace 2000cc 8v
 
Renault SAGEM SAFIR 1 și 2
Renault Clio 1200cc 8V
Renault Clio 1400cc 8V
Renault Clio 1600cc 8V
Renault Clio 2000cc 16V Williams
Renault Laguna 1800cc 8V
Renault Laguna 2000cc 8V
Renault Laguna 1800cc 16V
Renault Laguna 2000cc 16V
Renault Twingo 1200cc 8V
 
NOTĂ: Dacă pinul de resetare este conectat la masa, acesta trebuie să fie ridicat sau tăierea șenilei înainte de decodificare. Aceasta poate fi re-atașată după decodarea ECU. Ca regulă generală, păstrați puterea conectată la ECU timp de mai mult de cinci minute după ce decodorul a finalizat procesul de decodificare.
 
Sagem SL96 Psa
Peugeot 306 1400cc 8V
Peugeot 306 1600cc 16V
Peugeot 306 1800 16V
Peugeot Ranch 1400 8V
Citroen Berlingo 1400cc 8V
Citroen Xrara 1400cc 8V
Citroen Xrara 1800cc 16V
 
DAEWOO SIEMENS
Daewoo Matiz 800cc
 
HYUNDAI SIEMENS
Hyundai Coupe 1600cc 16V
Hyundai Coupe 2000cc 16V
 
KIA SIEMENS
Kia Rio 1300 16V
Kia Rio 1500 16V
 
MAGNETI MARELLI
1AP20, 1AP40, 1AP41, 1AP43, 1AP80, 1AP81, 1AP83 1AP90,
Citroen Berlingo 1800cc 8V
Citroen Saxo 1400cc 8V
Citroen Saxo 1600cc 16V
Citroen Xara 1400cc 8V
Citroen Xara 1800cc 8V
Citroen Xara 2000cc 16V
Citroen ZX 1400cc 8V
Peugeot 106 1400cc 8V
Peugeot 106 1600cc 8V
Peugeot 106 1600cc 16V
Peugeot 206 1100cc 8V
Peugeot 206 1400cc 8V
Peugeot 306 1400cc 8V
Peugeot 306 1600cc 8V
Peugeot 306 1800cc 8V
Peugeot 405 1800cc 8V
Peugeot 406 1800cc 8V
Peugeot Partner 1800 8V
 TMS-374
1AP \ SAGEM \ SIEMENS
 
Procedura:
Simplu alimentați ECU și dispozitiv folosind o sursă de alimentare adecvată de 12V. Conectați cablul GND la o sursa buna de teren de pe ECU și apoi linia de date la pinul de resetare al blitului 27c512 sau 28F512, după cum se arată în diagrama.
Porniți dispozitivul și așteptați ca acesta sa termine ciclul (LED-ul se va stinge). În acest moment, ECU-ul a fost decodificat și introdus într-o stare noua.
ID: 142564013

Contactează vânzătorul

Dorin

Pe OLX din martie 2012

Activ ieri la 11:08

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau