Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Servicii
  3. Servicii Auto - Transport
  4. Servicii Auto
  5. Servicii Auto - Bucuresti - Ilfov
  6. Servicii Auto - Bucuresti
  7. Servicii Auto - Sectorul 4
Demontare / Montare / Resetare / CURATARE DPF
Demontare / Montare / Resetare / CURATARE DPF
Demontare / Montare / Resetare / CURATARE DPF
Demontare / Montare / Resetare / CURATARE DPF
Demontare / Montare / Resetare / CURATARE DPF
Demontare / Montare / Resetare / CURATARE DPF
Demontare / Montare / Resetare / CURATARE DPF
Demontare / Montare / Resetare / CURATARE DPF
Postat 21 mai 2024

Demontare / Montare / Resetare / CURATARE DPF

Preț la cerere

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

  • Tipuri de servicii: Mecanica

  • Experienta: Mai mult de 10 ani

  • Ore de deschidere: În fiecare zi 24/7

Descriere

Oferim servicii complete de curatare filtru de particule - DPF

Asiguram :

Diagnoza
Demontare
Montare
Resetare
Verificare dinamica
Remedierea problemelor care au dus la infundarea filtrului daca este cazul.

Preturile serviciilor noastre sunt :

Curatare filtrului de particule
_
> Autoturism : 300 - 350 lei
> Autoutilitara 350 - 450 lei
> Camion / Utilaje constructii sau agricole : 400-550 lei

Demontare / Montare filtru de particule (in functie de complexitate)
_
>Autoturism : 250 - 500 lei
>Autoutilitara 350 - 550 lei

Alte servicii :
_
> Diagnoza auto filtru de particule :de la 50 lei
> Verificare sitem de regenerare : de la 50 lei
> Curatare EGR - Pret in functie de complexiate
> Curatare clapeta admisie - Pret in functie de complexiate
>Curatare galerie admisie – Pret in functie de complexitate
>Curatare supape – wallnut blasting: de la 400 lei (nu include curatare galerie admisie)
> Inlocuire senzor presiune diferentiala (manopera + resetare + verificare): 50 lei
> Inlocuire senzor temperatura gaze evacuare(manopera):100-250 lei (in functie de complexitate)

Filtrul de particule este un dispozitiv de filtrare ce este situat pe partea de evacuare (post ardere), fiind proiectat să rețină particulele emise de motor de până la 0.01 μm, acesta poate fi situat înainte sau după catalizator, putând fi situat și intre două catalizatoare.
Amplasarea filtrului de particule înainte de catalizator favorizează obținerea temperaturii necesare pentru regenerarea acestuia. Eficiența sa este situată între 95 - 100%, astfel reducând considerabil emisiile de particule nearse și cenușa din gazele de ardere, aceste particule fiind direct dăunătoare pentru oameni, ele fiind ușor de inhalat, ramân în suspensie și se fixează pe pereții plămânilor, fiind cancerigene.
În general, sunt intâlnite doar la motoarele Diesel, fiind numite DPF (diesel particulate filter), dar în ultima perioada au apărut și pentru motoarele Otto, dar fiind rar întalnite, și aceasta la motoarele cu injectie directă, fiind numite GPF (gasoline particulate filter). La motorul Otto, emisiile de funingine fiind mult mai reduse (de câteva zeci de ori), face ca acest sistem să nu fie neaparat necesar.
La motoarele Diesel, primele autovehicule echipate cu DPF și-au făcut apariția începând cu normele de poluare Euro 4, iar începând cu normele de poluare Euro 5 (2009 in Uniunea Europeana) fiind obligatoriu pentru toate motoarele cu aprindere prin comprimare.
Începând cu normele de poluare Euro 6, pentru autovehiculele ce nu îndeplinesc condițiile de tratare a gazelor de evacuare pentru a respecta limitele scăzute impuse de acest standard, și dacă masa autovehiculului depășește 1700 de kilograme, pe lângă sistemul de filtrare a particulelor trebuie să se găsească obligatoriu și un catalizator cu Adblue.

Există două tipuri de filtre de particule: uscate și cele pe bază de aditiv (Ad-blue sau Eolys).
Există mașini dotate cu filtre de particule mai mari, fiind diferite de la un motor la altul, fiind corespunzătoare cilindrii acestuia, ce sunt de unică folosință, astfel în general cam la 150.000 km acesta trebuie să fie înlocuit deoarece se înfundă și nu își mai face datoria, iar alte mașini ce au filtre de particule regenerative au avantajul unei vieți mai lungi (în condiții normale de exploatare pot depăși 200.000 km), curățarea făcându-se termic prin arderea depunerilor din interior.
Astfel, sunt mașini ce au un injector suplimentar înainte de DPF, depunerile fiind dizolvate termic și eliminate. Există și mașini ce pot face regenerarea filtrului de particule de pe loc, turația motoarelor situându-se între 1400 și 1600 rotații pe minut preț de câteva minute.
De ce se înfunda filtrul de particule?
Pentru un automobil echipat cu un motor Diesel, mai ales la cele echipate cu DPF din fabrică, recomandat este să fie exploatat în mare parte în regim extraurban (navete, etc.), unde motorul ajunge mereu la temperatura optimă de funcționare, acesta încălzindu-se mai greu decât motoarele pe benzină, astfel mersul urban și utilizarea autovehiculului la viteze și turații scăzute favorizează înfundarea filtrului de particule.
ID: 231079069

Contactează vânzătorul

User avatar
Facebook connected icon

PRO DPF Romania

Pe OLX din februarie 2013

Activ pe 07 mai 2024

xxx xxx xxx

Bogolo detailing

Vanzator

Localitate

Despre noi

Descarca aplicatia pentru telefonul tau