Postat 24 aprilie 2024
Honda CB 1000 R , 2020 , 9.600 km
8 700 €
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): JH2SC80A6LK200078
Model: CB 1000 R
An de fabricatie: 2020
Capacitate motor: 1 000 cm³
Putere: 145 CP
Tip: Naked
Rulaj: 9 600 km
Culoare: Rosu
Transmisie: Lant
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Honda CB 1000 R Neo Sport Cafe
Fabricat in 2020, prima inmatriculare in aprilie 2021, fiind cumparata din salon.
Eu sunt al doilea proprietar, am luat anul trecut cu 5000 de km
Dotari : ABS, control al tractiunii, wheelie control.
3 moduri de condus prestabilite + modul USER, unde se poate regla puterea motorului, nivelul franei de motor si nivelul de control tractiune.
Anvelope noi, schimbate anul trecut la 8500 km
Dotari extra in valoare de 400 euro : filtru aer K&N lavabil, 2 parbrize de dimensiuni diferite, stander roata spate.
Toba originala este silentioasa la relanti si devine o bestie la accelerari. Eu nu am simtit nevoia de a schimba cu una mai zgomotoasa.
Este o motocicleta relativ usoara si comoda, care se descurca excelent pe autostrada si pe serpentine, dar si in oras.
Motoarele de 1000 cc cu 4 cilindri in linie nu se compara cu nimic: trag brutal indiferent de turatie si de treapta de viteza.
Fata de generatiile mai vechi electronicele moderne fac posibile stapanirea puterii motorului.
Daca pe cineva inca intimideaza motcicletele mari : temerile sunt nefondate. Aceasta motocicleta este mai usor de stapanit decat un 600 mai vechi.
Fabricat in 2020, prima inmatriculare in aprilie 2021, fiind cumparata din salon.
Eu sunt al doilea proprietar, am luat anul trecut cu 5000 de km
Dotari : ABS, control al tractiunii, wheelie control.
3 moduri de condus prestabilite + modul USER, unde se poate regla puterea motorului, nivelul franei de motor si nivelul de control tractiune.
Anvelope noi, schimbate anul trecut la 8500 km
Dotari extra in valoare de 400 euro : filtru aer K&N lavabil, 2 parbrize de dimensiuni diferite, stander roata spate.
Toba originala este silentioasa la relanti si devine o bestie la accelerari. Eu nu am simtit nevoia de a schimba cu una mai zgomotoasa.
Este o motocicleta relativ usoara si comoda, care se descurca excelent pe autostrada si pe serpentine, dar si in oras.
Motoarele de 1000 cc cu 4 cilindri in linie nu se compara cu nimic: trag brutal indiferent de turatie si de treapta de viteza.
Fata de generatiile mai vechi electronicele moderne fac posibile stapanirea puterii motorului.
Daca pe cineva inca intimideaza motcicletele mari : temerile sunt nefondate. Aceasta motocicleta este mai usor de stapanit decat un 600 mai vechi.
ID: 267997000
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx