Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Sport, timp liber, arta
  3. Biciclete – Fitness - Suplimente
  4. Accesorii biciclete
  5. Accesorii biciclete - Arges
  6. Accesorii biciclete - Pitesti
Kit motor bicicleta 80 cc 2 TIMPI de culoare gri
Kit motor bicicleta 80 cc 2 TIMPI de culoare gri
Kit motor bicicleta 80 cc 2 TIMPI de culoare gri
Kit motor bicicleta 80 cc 2 TIMPI de culoare gri
Postat 09 mai 2024

Kit motor bicicleta 80 cc 2 TIMPI de culoare gri

568 lei

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

  • Stare: Nou

Descriere

www.denisnetwork.com

-PRODUSUL ESTE NOU.

-FACTURA SI GARANTIE 2 ANI.

Kit motor bicicleta 80 cc 2 TIMPI de culoare gri

Continut pachet si specificatii :



- Motorul 3.2 cai putere (alezaj piston 47mm), capacitate cilindrica 80cc
- Viteza maxima 80Km/h
- Carburator
- Esapament
- Rezervor benzina 0,8 Litri
- Pinion Antrenare cu 44 dinti
- Lant transmisie tip scuter
- Intinzator de lant cu rulment
- Protectie lant
- Flansa prindere pinion
- Aprindere electronica
- Maneta acceleratie cu buton
- Robinet benzina
- Maneta ambreaj cu blocare
- Bujie

Detalii montaj:

Unele abilitati tehnice si mecanice sunt necesare pentru instalarea motorului dvs. Cea mai usoare instalare se poate face pe un cadru standard de 26” in forma de V cu profil tubular de 25 mm. Dar se poate monta si adapta si pe alte biciclete , atunci trebuie adaptat conditiilor existente. Aceste motoare au in continutul lor si adaptori pentru cadru non standard – oval sau de diametre mai mari – astfel incat motorul se va putea prinde pe cadru. Chiar daca la inceputul montajului veti petrece mai mult timp pentru finisaje si ajustaje in schimb va veti asigura mii de kilometrii de operare fara incidente de functionare.

Montaj :

1. Se monteaza pinionului de antrenare pe roata astfel:

a. Se demonteaza lantul bicicletei

b. Se desurubeaza piulitele ce prind roata de furca spate

c. Se extrage roata din furca

d. Se desface ansamblul flansa pinion compus din 2 inele de cauciuc si 2 semilune de otel

e. Se taie o singura data fiecare inel de cauciuc. Foarte important! SE VA TAIA DOAR INTRE GAURI!

f. Se trece la montarea celor doua inele fiecare de cate o parte a spitelor astfel incat taieturile sa nu fie pe aceiasi directie

g. Se monteaza pinionul de angrenare la exterior introducandu-se suruburi (9 buc) prin pinion, inel cauciuc exterior, prin spite, inel cauciuc interior, semiluna otel, saibe grover, saibe plate, piulite M6. In prima faza doar se prind toate suruburile fara strangere

h. Se trece la strangerea lor succesiva fara a se strange pana la capat fiecare. Aceasta strangere se face tgreptat, cu forta egala pana toate suruburile de fixare sunt stranse la capat

i. Se verifica planeitatea pinionului. Deviatia (inclinatia) fata de planul vertical nu poate fi mai mare de 1,5 mm. In caz contrar se ajusteaza suruburile care determina devierea
j. Se monteaza la loc roata avand in vedere centrarea acesteia la strangerea pe furca.

2. Instalarea motorului pe cadrul de metal :

Se instaleaza motorul pe cadrul de metal al bicicletei.
Daca cadrul are sectiune rotunda si diametrul redus atunci se vor folosii prinderile cu care acesta este dotat din fabricatie.

In cazul unui alt tip de cadru se va folosi surubul cu placa pentru extensie. In genere bara verticala este de sectiune rotunda astfel incat nu va ridica probleme pentru fixare. Surubul de extensie se va folosii pentru bara obica (cea din fata). Se va face un premontaj (cu teava de esapament) astfel incat sa se determine pozitia optima pentru motor pe cadru. Se va urmarii si pozitia pinionului de antrenare incat fanta din capacul acestuia sa fie amplasata astfel incat sa permita montarea si functionarea lantului de angrenare.

a. Dupa marcarea punctului de prindere in fata (cazul cadrului cu diametru mare) se va face o gaura in cadru astfel incat sa permita trecerea surubului de prindere prin extrensie.

b. Se prinde placa de fixare partea din fata

c. Se elimina semiluna de prindere fata a motorului

d. Se trec suruburile de fixare ale motorului prin gaurile placii de fixare

e. Se introduc saibele grover, cele palte si piulite M6 apoi se trece la strangerea lor cu forta egala si in mod simetric. Se va face o ultima pozitionare a motorului astefel incat motorul sa fie centrat in lugul axei cadrului.

f. se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente.

Recomandari :

Pentru eliminarea vibratiilor dar si a alunecarii motorului pe cadru se pot utiliza mansoane de cauciuc. Totodata se evita si deteriorarea vopselii de pe cadru.

La nevoie se pot introduce saibe sau distantiere intre placa de fixare si cadrul astfel incat strangerea piulitelor sa fie mai usoara.



3. Montarea Esapamentului :


Se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente
Se monteaza esapamentul evitandu-se contactul cu cadru, flansele de prindere sau motorul. In caz contrar se repozitioneaza motorul. A se folosii garnitura de etansare a esapamentului precum si saibele plate si grover.



4.Montarea carburatorului :

Se monteaza carburatorul pe teava de admisie. Se va strange surubul de fixare de pe clema de fixare de la conexiunea carburator – teava admisie. Se va monta carburatorul cu tevile de admisie aer in jos


5.Fixarea comenzilor pe ghidon :

Inaintea montarii cablurilor se pot scoate camasile acestora si se pot gresa cu vaselina cablurile dupa care se pot introduce la loc in camasile lor.

a. Se monteaza maneta de acceleratie pe partea dreapta. Se desface capacul prins in 2 suruburi si astfel se introduce pe manerul ghidonului. Capacul superior contine un stift cu rol de fixare si impiedicare a rotirii suportului manetei. Se verifica pozitia acestui stift pe ghidon, se margheza gaura si se trece la gaurire cu ajutorul unui burghiu si a unei bormasini. Dupa ce aceasta gaura a fost data se poate monta capacul superior al manetei si se strang cele doua suruburi. Capatul liber se fixeaza la capacul carburatorului.
b. Se monteaza maneta de ambreiaj pe partea stanga astfel incat sa intre si frana dar si manerul de cauciuc.

La capatul liber al cablului de la ambreiaj se fixeaza piesa de capat prin strangerea surubului. Acesta se pozitioneaza pe cablu astfel incat tija de comanda sa nu mai aiba grad de libertate si sa nu se mai rasuceasca in jurul axului. Daca nu se va regla corect atunci cand se actineaza maneta de ambreiaj, motorul nu se va decupla si va ramane permanent atasat la pinionul de angrenare.


6.Fixarea rezervorului de benzina pe cadru :


Se fixeaza rezervorul de benzina pe cadrul orizontal superior inspre ghidon. Ca si in cazul fixarii motorului se pot utiliza mansoane de cauciuc. Se strang cele 4 suruburi de fixare avandu-se in vedere evidarea eventualelor cabluri de comanda ale bicicletei. La teava de alimentare se fixeaza robinetul de alimentare impreuna cu garnitura de etansare. Se pot folosii garnituri suplimentare daca situatia o impune.


7.Montare aprindere electronica :

Se fixeaza aprinderea electronica pe cadrul bicicletei. Se va avea in vedere ca sa fie suficient cablu pentru alimentarea bujiei de la motor. Pentru fixare se poate folosii brida metalica din set sau o brida rapida din plastic trecuta prin orificiile de fixare a ariderii electronice. Se va avea in vedere amplasarea caat mai indepartata a acesteia fata de motor pentru a reduce astfel transferul de caldura dinspre motor.


8.Montare demontare bujie :

In acest moment se scoate bujia in cazul in care aceasta este montata in motor. Aceasta se poate scoate cu ajutorului cheii de bujii din set.

Bujia v-a fi remontata NUMAI la finalul instalarii folosind acesti pasi :

Daca bujia are capacel in varful acesteia atunci acesta se desurubeaza si se indeparteaza pentru a putea introduce fisa in capul bujiei. Daca se omite acest lucru se poate distruge fisa.


9.Montare intinzator :

Se monteaza intinzatorul de lant pe furca orizontala lasandu-se roata de intindere in pozitia minima.

Scoaterea capacului pinion


Se scoate capacul ce adaposteste pinionul de antrenare. Se desfac cele 3 suruburi cu ajutorul unei surubelnite drepte.


10.Montarea lantului :

Se monteaza lantul pe pinionul de antrenare. Acest lucru se face cu ajutorul cheii de bujii cu care se invarte axul motorului. In acelasi timp se infasoara si lantul. Capatul celalalt se petrece peste pinionul de la roata dar si peste intinzator. Asfel se poate estima lungimea necesara a lantului.A se avea in vedere ca mai se introduce si zaua de inchidere cu siguranta.

Reducerea dimensiunii lantului

Se reduce lungimea lantului. Dupa ce aacesta a fost marcat la lungimea necesaraa si scoaterea de pe pinioane se trece la scoaterea bolturilor. Se pot folosii un dorn de 3 mm, o bucsa si un ciocan. Se repeta pasulMontarea Lantului. Se introduce zaua de siguranta precum si siguranta.


11.Reglare roata intinzatoare :

Se ridica roata intinzatoare in pozitia necesara astfel incat sa se intinda lantul suficent dar nu excesiv de tare. Se strng suruburile de fixare a intinzatorului da si a rotii de intindere.
ID: 224245654

Contactează vânzătorul

Madalin

Pe OLX din septembrie 2019

Activ ieri la 10:54

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau