Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Auto, moto si ambarcatiuni
  3. Motociclete
  4. Alta
  5. Alta - Harghita
  6. Alta - Odorheiu Secuiesc
Motocicleta Beta X-Trainer 300 2T MY '24
Motocicleta Beta X-Trainer 300 2T MY '24
Motocicleta Beta X-Trainer 300 2T MY '24
Motocicleta Beta X-Trainer 300 2T MY '24
Motocicleta Beta X-Trainer 300 2T MY '24
Motocicleta Beta X-Trainer 300 2T MY '24
Motocicleta Beta X-Trainer 300 2T MY '24
Postat 30 aprilie 2024

Motocicleta Beta X-Trainer 300 2T MY '24

6 318 €

PromoveazăReactualizează
  • Firma

  • Tip: Enduro

  • Stare: Nou

Descriere

Nordicamoto dealer oficial KTM/Husqvarna/GasGas/CFMoto. Posibilitate rate pentru persoane fizice si leasing pentru persoane juridice. Preturile afisate sunt preturi net, nu contin tva-ul.

Greutate mai ușoară: doar 99 kg, pentru o motocicletă extrem de agilă și intuitivă, chiar și pentru începători;

Înălțimea scaunului: redusă cu 20 mm în comparație cu gama RR, oferă mai multă încredere și siguranță în condiții dificile;

Frâne: Nissin, cu discuri de 260 mm în față și 240 mm în spate;

Furcă și amortizor: R16V cu stanturi de 43 mm în față și levier progresiv în spate. Suspensia poate fi complet personalizată, furca oferă preîncărcare a arcurilor și revenire reglabile, în timp ce amortizorul unic este reglabil în ceea ce privește preîncărcarea, compresia și revenirea sa.

Valva progresivă Beta: valva de evacuare progresivă Beta poate fi reglată extern de către rider, permițând adaptarea eficientă a performanței motorului la fiecare tip de condiții.

Dispozitiv de comutare a hărții cu buton pe ghidon: Două poziții pentru răspunsul motorului mai rapid sau mai lent. Rezervor de combustibil transparent cu capacitate de 8,8 litri; Amestecator automat: situat sub scaun (care este ușor deschis cu o simplă apăsare de buton), elimină necesitatea amestecării manuale a uleiului și combustibilului;

Anvelope moi: compusul lor moale și designul agresiv garantează aderență în orice situație, riderul beneficiind de o direcție mai puțin sensibilă în comparație cu o anvelopă cu laterale mai rigide.

Ventilator de răcire: deși motorul cu 2 timpi oferă un echilibru termic bun, ventilatorul este montat standard pe Xtrainer, pentru a asigura că motorul menține întotdeauna temperatura ideală de funcționare, chiar și pe trasee mai lente;

Pornire electrică: precisă și fiabilă, indispensabilă la repornirea motocicletei în situații dificile; Motor și ambreiaj: derivate din RR, livrarea motorului este suficient de temperată pentru a se potrivi caracteristicilor Xtrainer-ului.

Având în vedere aceste caracteristici și îmbunătățirile pe care le-a primit motocicleta în anul de model anterior 2023 (subcadru spate, sistem de admisie, baterie, rezervor mai mare și componente din plastic noi), principala inovație în acest model este noul cheie electronică, o caracteristică complet nouă pe o motocicletă Beta.

Cheie electronică: o cheie de tip "kill-switch" magnetică. Acest dispozitiv reprezintă o inovație absolută atât pentru Beta, cât și pentru întreaga lume enduro. Noua cheie electronică este un sistem de securitate care îndeplinește simultan atât funcția de dispozitiv antifurt, cât și de protecție pentru motocicletă și rider, fiind un brevet european exclusiv înregistrat de Betamotor (EP3064405B1). Constă în două părți: una care rămâne fixată pe ghidonul vehiculului și alta, magnetică (purtabilă de către rider cu o curea la încheietura mâinii), care este deconectată pentru a activa mecanismul.

Funcția antifurt: ca în lumea auto, dispozitivul preclude posibilitatea pornirii motorului atunci când este deconectat, datorită unei codificări care potrivește unic cheia cu motocicleta, descurajând astfel furtul vehiculului atunci când este lăsat nesupravegheat. Acest lucru adaugă protecție pentru prima dată în afara blocajului direcției. Nivel mai mare de siguranță pentru motociclist și motocicletă: cu o funcție similară dispozitivului "Kill-Switch", motocicleta este oprită atunci când punctul de contact magnetic conectat la încheietura mâinii riderului și ghidonul motocicletei devine deconectat. Oprirea motocicletei previne deteriorarea motorului în caz de cădere și oferă o siguranță mai mare pentru rider în cazul în care își pierde controlul sau motocicleta se află pe sol cu accelerația deschisă. O protecție mai mare pentru motocicletă și rider, într-o soluție unică, dezvoltată exclusiv de Betamotor.

În plus, următoarele componente primesc o actualizare la Xtrainer-ul din 2024:

Scaun: spuma care alcătuiește scaunul are o geometrie și densitate diferită pentru a oferi mai mult confort riderului, la fel ca și familia RR de motociclete. Suprafața de susținere mai mare și compoziția diferită a materialelor cresc semnificativ confortul Xtrainer în timpul condusului.

Grafică: noile grafici amintesc de motocicletele mai mari ale mărcii. Roșul caracteristic Beta este însoțit, într-adevăr, de elemente contrastante în negru și alb, în continuitate cu stilul pe care motocicleta l-a primit cu restilizarea din anii de model precedenți, dar acum și mai personalizate, geometrice și ușor de recunoscut.

Greutate mai ușoară: doar 99 kg, pentru o motocicletă extrem de agilă și intuitivă, chiar și pentru începători;

Înălțimea scaunului: redusă cu 20 mm în comparație cu gama RR, oferă mai multă încredere și siguranță în condiții dificile;

Frâne: Nissin, cu discuri de 260 mm în față și 240 mm în spate;

Furcă și amortizor: R16V cu stanturi de 43 mm în față și levier progresiv în spate. Suspensia poate fi complet personalizată, furca oferă preîncărcare a arcurilor și revenire reglabile, în timp ce amortizorul unic este reglabil în ceea ce privește preîncărcarea, compresia și revenirea sa.

Valva progresivă Beta: valva de evacuare progresivă Beta poate fi reglată extern de către rider, permițând adaptarea eficientă a performanței motorului la fiecare tip de condiții.

Dispozitiv de comutare a hărții cu buton pe ghidon: Două poziții pentru răspunsul motorului mai rapid sau mai lent. Rezervor de combustibil transparent cu capacitate de 8,8 litri; Amestecator automat: situat sub scaun (care este ușor deschis cu o simplă apăsare de buton), elimină necesitatea amestecării manuale a uleiului și combustibilului;

Anvelope moi: compusul lor moale și designul agresiv garantează aderență în orice situație, riderul beneficiind de o direcție mai puțin sensibilă în comparație cu o anvelopă cu laterale mai rigide.

Ventilator de răcire: deși motorul cu 2 timpi oferă un echilibru termic bun, ventilatorul este montat standard pe Xtrainer, pentru a asigura că motorul menține întotdeauna temperatura ideală de funcționare, chiar și pe trasee mai lente;

Pornire electrică: precisă și fiabilă, indispensabilă la repornirea motocicletei în situații dificile; Motor și ambreiaj: derivate din RR, livrarea motorului este suficient de temperată pentru a se potrivi caracteristicilor Xtrainer-ului.

Având în vedere aceste caracteristici și îmbunătățirile pe care le-a primit motocicleta în anul de model anterior 2023 (subcadru spate, sistem de admisie, baterie, rezervor mai mare și componente din plastic noi), principala inovație în acest model este noul cheie electronică, o caracteristică complet nouă pe o motocicletă Beta.

Cheie electronică: o cheie de tip "kill-switch" magnetică. Acest dispozitiv reprezintă o inovație absolută atât pentru Beta, cât și pentru întreaga lume enduro. Noua cheie electronică este un sistem de securitate care îndeplinește simultan atât funcția de dispozitiv antifurt, cât și de protecție pentru motocicletă și rider, fiind un brevet european exclusiv înregistrat de Betamotor (EP3064405B1). Constă în două părți: una care rămâne fixată pe ghidonul vehiculului și alta, magnetică (purtabilă de către rider cu o curea la încheietura mâinii), care este deconectată pentru a activa mecanismul.

Funcția antifurt: ca în lumea auto, dispozitivul preclude posibilitatea pornirii motorului atunci când este deconectat, datorită unei codificări care potrivește unic cheia cu motocicleta, descurajând astfel furtul vehiculului atunci când este lăsat nesupravegheat. Acest lucru adaugă protecție pentru prima dată în afara blocajului direcției. Nivel mai mare de siguranță pentru motociclist și motocicletă: cu o funcție similară dispozitivului "Kill-Switch", motocicleta este oprită atunci când punctul de contact magnetic conectat la încheietura mâinii riderului și ghidonul motocicletei devine deconectat. Oprirea motocicletei previne deteriorarea motorului în caz de cădere și oferă o siguranță mai mare pentru rider în cazul în care își pierde controlul sau motocicleta se află pe sol cu accelerația deschisă. O protecție mai mare pentru motocicletă și rider, într-o soluție unică, dezvoltată exclusiv de Betamotor.
ID: 260699948

Contactează vânzătorul

Nordicamoto

Pe OLX din octombrie 2019

Activ azi la 09:18

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau