Postat 26 aprilie 2024
Piese biciclete clasice=Pegas, Tohan, Ukrajna-din dezmembrari si noi
50 lei
Persoana fizica
Stare: Utilizat
Descriere
Roti fata si spate de 20,24,26 si 28-din dezmembrari, echipate cu cauciucuri, revizuite.
Ax pedalier SHIMANO DURA ACE - 7400-70 , lungime 113 mm. NOU . Pret=38 euro
Furca de 22"=50 lei
Axe pedalier noi, cu lungimi de 110, 113,125,128 si 130 mm.=15 lei/buc.(noi)
Ax pedalier SHIMANO Japan 113 mm=15 lei (nou)
Piese Tohan si Pegas clasice, din dezmembrări:
-Ghidon curbat, otel, manete =50 lei. Pipa are diametrul 25,4 mm.
-Ghidon clasic cu pipa corp comun, pipa diametru 22 mm. (pentru furcile cu prinderea pipei cu colier)=35 lei
-Ghidon drept, otel, pipa diametru 22,2 mm.=20 lei
-Foi pedalier Pegas 44 dinti, brat lung de 170 mm.si de 125 mm=35 lei/buc.
-Foaie pedalier Pegas mini 36 dinti brat lung de 125 mm=20 lei
-Brat stanga Pegas ,lungime 150 mm.=15 lei
Alte piese:
Aripi de diferite marimi, metalice si din plastic, din dezmembrari Pret=5 lei/buc. pret en-gros, iar individuale=diferite preturi.
Pipa curbata pt.d=21 mm.pentru fixare cu colier pe gatul furcii=25 lei
Spite groase, astfel: oricare=5 lei/buc. cu tot cu niplu
--16 spite d=3,4 mm.; L=200mm.; d niplu=7,5 mm.-cromate
-24 spite d=3,5 mm.; L=195 mm.;cromate ; fara nipluri
-36+34 spite d=2,5 mm.; L=270 mm.; d niplu=5,5 mm.-crom vechi
Motor LOHMANN 18 cmc.tip Diesel ! Da, optsprezece cmc. Fabricatie Germania 1953.
Se ataseaza pe o bicicleta obisnuita. Roata spate a bicicletei este antrenata prin frictiune de o roata speciala de la partea posterioara a motorului.
Viteza de deplasare este data de comanda manuala la ghidon, cu cablu bowden.
Principiul de functionare al acestui motor este cel al motoarelor cu aprindere prin comprimare .Nu are pompa de injectie ci alimentarea cilindrului motor se face cu un sistem ingenios roto-translational (miscare elicoidala) prin care se face varierea volumului camerei de ardere.
Este o piesa istorica a tehnicii moto germane. Face obiectul atentiei colectionarilor de raritati tehnice , fiind rar intalnit ,data fiind perioada scurta de fabricatie (1950-1953). Este obiect de colectie si se vinde ca atare.
Date tehnice: sursa Internet
Combustibilul este special, un amestec de 1 parte motorina, 2 parti petrol si 4 parti parafina, la care se adauga ulei 2T (de amestec) in proportie de 20 g/litru. Experienta unor utilizatori a aratat rezultate bune si utilizand drept combustibil un amestec de kerosen cu ulei 2T, iar dupa unii ar functiona si cu ulei comestibil (ca si automobilele Diesel cu injectie common rail)
Alezaj=28 mm, cursa=30 mm, piston cu 3 segmenti, consum 420 g/CPh, putere nominala 0,8 CP la 8700 rot/min, cuplu motor =2,9 Nm la 3000 rot/min, raport de compresie variabil =8,5:1 pana la 12,5:1
Pret=550 euro.
Centrez roti biciclete.
Execut unele reparatii biciclete.
Ax pedalier SHIMANO DURA ACE - 7400-70 , lungime 113 mm. NOU . Pret=38 euro
Furca de 22"=50 lei
Axe pedalier noi, cu lungimi de 110, 113,125,128 si 130 mm.=15 lei/buc.(noi)
Ax pedalier SHIMANO Japan 113 mm=15 lei (nou)
Piese Tohan si Pegas clasice, din dezmembrări:
-Ghidon curbat, otel, manete =50 lei. Pipa are diametrul 25,4 mm.
-Ghidon clasic cu pipa corp comun, pipa diametru 22 mm. (pentru furcile cu prinderea pipei cu colier)=35 lei
-Ghidon drept, otel, pipa diametru 22,2 mm.=20 lei
-Foi pedalier Pegas 44 dinti, brat lung de 170 mm.si de 125 mm=35 lei/buc.
-Foaie pedalier Pegas mini 36 dinti brat lung de 125 mm=20 lei
-Brat stanga Pegas ,lungime 150 mm.=15 lei
Alte piese:
Aripi de diferite marimi, metalice si din plastic, din dezmembrari Pret=5 lei/buc. pret en-gros, iar individuale=diferite preturi.
Pipa curbata pt.d=21 mm.pentru fixare cu colier pe gatul furcii=25 lei
Spite groase, astfel: oricare=5 lei/buc. cu tot cu niplu
--16 spite d=3,4 mm.; L=200mm.; d niplu=7,5 mm.-cromate
-24 spite d=3,5 mm.; L=195 mm.;cromate ; fara nipluri
-36+34 spite d=2,5 mm.; L=270 mm.; d niplu=5,5 mm.-crom vechi
Motor LOHMANN 18 cmc.tip Diesel ! Da, optsprezece cmc. Fabricatie Germania 1953.
Se ataseaza pe o bicicleta obisnuita. Roata spate a bicicletei este antrenata prin frictiune de o roata speciala de la partea posterioara a motorului.
Viteza de deplasare este data de comanda manuala la ghidon, cu cablu bowden.
Principiul de functionare al acestui motor este cel al motoarelor cu aprindere prin comprimare .Nu are pompa de injectie ci alimentarea cilindrului motor se face cu un sistem ingenios roto-translational (miscare elicoidala) prin care se face varierea volumului camerei de ardere.
Este o piesa istorica a tehnicii moto germane. Face obiectul atentiei colectionarilor de raritati tehnice , fiind rar intalnit ,data fiind perioada scurta de fabricatie (1950-1953). Este obiect de colectie si se vinde ca atare.
Date tehnice: sursa Internet
Combustibilul este special, un amestec de 1 parte motorina, 2 parti petrol si 4 parti parafina, la care se adauga ulei 2T (de amestec) in proportie de 20 g/litru. Experienta unor utilizatori a aratat rezultate bune si utilizand drept combustibil un amestec de kerosen cu ulei 2T, iar dupa unii ar functiona si cu ulei comestibil (ca si automobilele Diesel cu injectie common rail)
Alezaj=28 mm, cursa=30 mm, piston cu 3 segmenti, consum 420 g/CPh, putere nominala 0,8 CP la 8700 rot/min, cuplu motor =2,9 Nm la 3000 rot/min, raport de compresie variabil =8,5:1 pana la 12,5:1
Pret=550 euro.
Centrez roti biciclete.
Execut unele reparatii biciclete.
ID: 226928198
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx