Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Piese auto
  3. Mecanica - electrica
  4. Cutie viteze, ambreiaj, transmisie
  5. Cutie viteze, ambreiaj, transmisie - Buzau
  6. Cutie viteze, ambreiaj, transmisie - Buzau
Reparație capitală cutie de viteze si robotizare Lupo 3L, FSI, Audi A2
Reparație capitală cutie de viteze si robotizare Lupo 3L, FSI, Audi A2
Reparație capitală cutie de viteze si robotizare Lupo 3L, FSI, Audi A2
Reparație capitală cutie de viteze si robotizare Lupo 3L, FSI, Audi A2
Reparație capitală cutie de viteze si robotizare Lupo 3L, FSI, Audi A2
Postat 05 aprilie 2024

Reparație capitală cutie de viteze si robotizare Lupo 3L, FSI, Audi A2

2 500 lei

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

  • Stare: Noua

  • Tip producator: Aftermarket

  • Marca: Volkswagen Audi

  • Model: Lupo 3L 1.4 FSI A2 1.2 tdi

Descriere

Execut reparație capitală la cutia de viteze si robotizarea aflate pe Lupo 3L, Lupo 1.4 FSI si Audi A2 1.2 tdi.

Procesul de reparație constă in:
1. Cutia de viteze
- înlocuirea, indiferent de stare, a unui rulment problematic, predispus să cedeze, cu unul de la Timken, mult mai rezistent.
- schimbarea rulmenților care prezintă uzură doar cu Timken/SKF. De regulă, dacă nu a rulat cutia cu nivel scăzut de ulei, nu este necesară schimbarea întregului set de rulmenți.
- sudarea furcii 3/4 predispusă sa se rupă
- înlocuirea, in funcție de uzură, a crabotilor, arcurilor si sincroanelor de la 3/4
- reglaj V5
- schimb simeringuri si etanșare cutie
- sudare si bucsare clopot ambreiaj dacă a fost spart in urma cedării rulmentului
- schimbarea cutiei dacă a plecat rulmentul in cutie si a produs daună totală
- umplerea cutiei de viteze cu cantitatea corectă de ulei pentru a preveni uzura rulmenților.

2. Pompa hidraulica
- curatarea motorului electric si, in funcție de stare, schimbarea carbunilor, a comutatorului si rebobinarea rotorului
- reconstrucția supapei unisens
- rectificarea si schimbarea sistemului de ghidaj la electrovalva N255 pentru a preveni apariția uzurii in viitor
- ajustarea cursei la valva N255
- înlocuirea acumulatorului hidraulic original (dacă este uzat) cu unul compatibil disponibil în comerț (cel original nu se mai fabrică din 2021)
- schimb de oringuri si garnituri
- schimbarea senzorului de presiune cu unul compatibil dacă prezintă pierderi de ulei

3. Cilindrul de ambreiaj
- curățare de impurități
- schimb de oringuri, garnituri si burduf de praf
- inlocuire cablu dacă este rupt sau prezintă semne de deteriorare
- conversia la senzor magnetic. Cilindrul de ambreiaj vine din producție cu potentiometru care, in timp, formează uzură. Cei vechi, producție 1998-2006 tineau intre 200.000-250.000 km. Cei noi, producție 2011+ au două defecte de fabricație pe partea senzorului si pe partea hidraulica ce le reduce durata de viață la 20.000-30.000 km. Conversia la senzor magnetic asigură funcționarea in parametrii optimi pe toată durata de viață a mașinii, fără limită de km. O sa mai aibă nevoie de schimb de garnituri la 200.000 km.

4. Actuatorul cutiei
- schimbarea tijei cu una îmbunătățită ce anulează riscul de a sari in mers
- ajustarea senzorilor de poziție conform specificațiilor de fabrică sau înlocuirea acestora dacă s-au deteriorat
- schimbarea tuturor garniturilor, oringurilor si simeringurilor plus etansarea completa a băii de ulei
- sudarea/inlocuirea bratului inferior rupt
- inlocuirea valvelor dacă prezintă semne de blocaj

5. Reconstrucția cablajului dacă are mufe sau fire deteriorate

6. Ambreiaj
- schimbarea ghidajului rulmentului de presiune
- schimbarea ambreiajul Luk/Sachs plus montarea unui alt tip de rulment de presiune care nu provoacă uzură pe placă (rulmenții care vin la chit distrug diafragma plăcii iar in cazuri extreme poate duce la trecerea rulmentului prin placa de presiune)
- întărirea mecanismului de acționare al ambreiajului. Ambele furci sunt predispuse la rupere din cauza defectelor de fabricație.

7. Reglarea tuturor componentelor upgradate la specificatiile de fabrică pentru a permite adaptarea cutiei de către orice persoană care este familiară cu procedura.

8. Reparația schimbătorului din cabină (SPRND) indiferent de defect.

Costul reparatiei variază in funcție de starea componentelor, complexitatea cerută, variația pretului la piesele achizitionate si stocul dumneavoastră de piese de rezervă pe care sunteți dispus să-l puneți la dispoziție. 1000-5000 Ron

Timpul de execuție: 2 săptămâni-1 lună. Majoritatea pieselor folosite nu mai sunt in producție si trebuie sa le fac custom iar cele aflate in producție, majoritatea, trebuie sa le comand de la distribuitori externi.
ID: 267123645

Contactează vânzătorul

User avatar
Facebook connected icon

Ivan

Pe OLX din martie 2015

Activ pe 09 aprilie 2024

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau