Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Servicii
  3. Servicii specializate si servicii pentru afaceri
  4. Consultanta, servicii financiare si juridice - Infiintare firma SRL PFA
  5. Consultanta, servicii financiare si juridice - Infiintare firma SRL PFA - Arad
  6. Consultanta, servicii financiare si juridice - Infiintare firma SRL PFA - Arad
Servicii contabilitate, salarizare si resurse umane Arad si Timisoara
Postat 16 aprilie 2024

Servicii contabilitate, salarizare si resurse umane Arad si Timisoara

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

Descriere

Contabilitate, salarizare si administrare resurse umane
CONTABILITATE
* evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum
* evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii
* intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii
* intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar
* calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege
* intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale
* intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale
* intocmirea/depunerea bilantului contabil
* consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate
* reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF
* informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile
* intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii
* asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie
* arhivarea documentelor financiar-contabile
* salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern.

Servicii resurse umane:

Audit activitate administrare personal;
Consultanta legislatie Codul Muncii;
Intocmire dosare personal la angajare conform legislatiei;
Intocmire contracte de munca, fise ale postului;
Inregistrari in Registrul de Evidenta a Salariatiilor – Revisal;
Intocmire documente pentru modificarea/ suspendarea/ incetarea contractului individual de munca;
Intocmire note lichidare;
Intocmire documente ( adeverinte) solicitate de catre salariati;
Administrare controale medicale la angajare, periodice si/sau suplimentare pentru posturile care necesita aceasta;
Elaborare documentatie in vedera obtinerii indemnizatiei de somaj;
Elaborare documentatie in vedera obtinerii indemnizatiei crestere si ingrijire copil pana la 2 ani;
Obtinere formular A1 pentru detasarea salariatilor in statele UE;
Notificari evenimente viitoare legate de activitatea de personal.Managementul resurselor umane.
Procesul de administrare personal este unul complicat si consumator de timp mai ales in cazul in care compania are si un numar considerabil de angajati, avantajele externalizarii departamentul de HR fiind evidente.
Beneficii externalizare departament HR:
Micsorarea costurilor prin reducerea birocratiei si automatizarea procesarii documentelor
Minimizarea riscurilor legale datorita experientei vaste a departamentului juridic
Cresterea productivitatii datorita avantajului implementarii tehnologiei de ultima ora
Reducerea fluctuatiei de personal prin maximizarea ratei de retentie a personalului
Confidentialitatea tuturor datelor procesate
Ofertele noastre variate sunt complete, eficiente si flexibile in functie de necesitatile clientilor nostri.
ID: 262808594

Contactează vânzătorul

Adidon Smart Consult

Pe OLX din decembrie 2013

Activ pe 24 aprilie 2024

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau