Postat 11 mai 2024
Sistem conversie scaune compatibil VW EOS - Lodgy Dokker
400 lei
Persoana fizica
Descriere
Sistemul de conversie este direct compatibil cu modelele de scaune provenite de pe VW EOS.
Acesta contine tot ce este nevoie pentru a realiza montajul fara a necesita nici un alt element suplimentar, totul este modular iar montajul este “plug and play” si astfel pentru realizarea acestuia avem nevoie doar de un Torx de 40.
***NU sunt recomandate celor care sunt “foarte plinuti/lati in spate” deoarece acestea sunt destul de inguste ca si model, si nici celor cu inaltimea de sub 1.7m deoarece partea din fata a scaunului este destul de ridicata si poate aparea un usor discomfort la apasarea pedalelor.
Avantajele sistemului de conversie:
- stabilitate a intregului ansamblu;
- posibilitatea de a face conversia fara a avea prea multe cunostinte tehnice si scule la indemana:
un torx de 40 este tot ceea ce este nevoie;
- montajul se poate realiza in 1-2 ore pentru cei tehnici iar pentru cei mai putin tehnici 2-3 ore;
- suport tehnic privind partea de legaturi electrice propriu-zise acolo unde este cazul;
- suport tehnic privind anumite dificultati/detalii care pot aparea in timpul montajului.
Alte costuri:
- Transport Cargus: 25 lel.
- Optional, intre 100 si 150 lei parte de conectica (mufe, cabluri alimentare, pini, etc.)
Compatibilitate:
- Dokker
- Lodgy
Detalii privind scaunele de VW EOS:
- cursa de culisare fata-spate, sus-jos este mult mai permisiva comparative cu cea a scaunelor de origine.
- recomandat celor cu inaltimea de peste 1.7m.
- aripioarele/flapsurile bine definite si astfel ofera o sustinere optima atat in stationare cat si pe viraje.
- buretele este unul mai rigid comparativ cu cel al scaunelor originale si astfel deformarea in timp este una mai scazuta iar distributia greutatii pe zona posterioara este una mai uniforma.
- in cazul celor care prezinta o sensibilitate mai accentuata pe zona coloanei, scaunele avand aripioarele laterale mai pronuntate vor avea tedinta de a “obliga” ocupantul in a-si mentine o pozitia corecta, dreapta si astfel exista posiblitatea corectarii/diminuarii anumitor senisiblitati.
Detalii privind airbagurile din scaunele de VW EOS:
- airbagul are aceiasi dimensiune cu cea a scaunului original, astfel oferind o protecţie completa.
Detalii suplimentare:
- centrarea pe axa volanului este una optima;
- greutate sistem conversie: 8kg
* In functie de modelul de scaune/echipare si al masinii pe care se doreste montajul, pot exista si alte detalii.
* Ansamblul final nu satisface cerintele impuse de RAR.
Detaliile referitoare la conditiile de vanzare, achizitie, garantie, retur, idei şi alte proiecte pot fi vizualizate pe “www.rdagroup.ro” zona “Conditii Generale”.
Acesta contine tot ce este nevoie pentru a realiza montajul fara a necesita nici un alt element suplimentar, totul este modular iar montajul este “plug and play” si astfel pentru realizarea acestuia avem nevoie doar de un Torx de 40.
***NU sunt recomandate celor care sunt “foarte plinuti/lati in spate” deoarece acestea sunt destul de inguste ca si model, si nici celor cu inaltimea de sub 1.7m deoarece partea din fata a scaunului este destul de ridicata si poate aparea un usor discomfort la apasarea pedalelor.
Avantajele sistemului de conversie:
- stabilitate a intregului ansamblu;
- posibilitatea de a face conversia fara a avea prea multe cunostinte tehnice si scule la indemana:
un torx de 40 este tot ceea ce este nevoie;
- montajul se poate realiza in 1-2 ore pentru cei tehnici iar pentru cei mai putin tehnici 2-3 ore;
- suport tehnic privind partea de legaturi electrice propriu-zise acolo unde este cazul;
- suport tehnic privind anumite dificultati/detalii care pot aparea in timpul montajului.
Alte costuri:
- Transport Cargus: 25 lel.
- Optional, intre 100 si 150 lei parte de conectica (mufe, cabluri alimentare, pini, etc.)
Compatibilitate:
- Dokker
- Lodgy
Detalii privind scaunele de VW EOS:
- cursa de culisare fata-spate, sus-jos este mult mai permisiva comparative cu cea a scaunelor de origine.
- recomandat celor cu inaltimea de peste 1.7m.
- aripioarele/flapsurile bine definite si astfel ofera o sustinere optima atat in stationare cat si pe viraje.
- buretele este unul mai rigid comparativ cu cel al scaunelor originale si astfel deformarea in timp este una mai scazuta iar distributia greutatii pe zona posterioara este una mai uniforma.
- in cazul celor care prezinta o sensibilitate mai accentuata pe zona coloanei, scaunele avand aripioarele laterale mai pronuntate vor avea tedinta de a “obliga” ocupantul in a-si mentine o pozitia corecta, dreapta si astfel exista posiblitatea corectarii/diminuarii anumitor senisiblitati.
Detalii privind airbagurile din scaunele de VW EOS:
- airbagul are aceiasi dimensiune cu cea a scaunului original, astfel oferind o protecţie completa.
Detalii suplimentare:
- centrarea pe axa volanului este una optima;
- greutate sistem conversie: 8kg
* In functie de modelul de scaune/echipare si al masinii pe care se doreste montajul, pot exista si alte detalii.
* Ansamblul final nu satisface cerintele impuse de RAR.
Detaliile referitoare la conditiile de vanzare, achizitie, garantie, retur, idei şi alte proiecte pot fi vizualizate pe “www.rdagroup.ro” zona “Conditii Generale”.
ID: 263434148
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx