Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Auto, moto si ambarcatiuni
  3. Autoturisme
  4. Volkswagen
  5. Volkswagen - Bucuresti - Ilfov
  6. Volkswagen - Bucuresti
  7. Volkswagen - Sectorul 5
Volkswagen Scirocco R DSG | 76.900 km reali | Stage 1 - 320CP & 500Nm
Volkswagen Scirocco R DSG | 76.900 km reali | Stage 1 - 320CP & 500Nm
Volkswagen Scirocco R DSG | 76.900 km reali | Stage 1 - 320CP & 500Nm
Volkswagen Scirocco R DSG | 76.900 km reali | Stage 1 - 320CP & 500Nm
Volkswagen Scirocco R DSG | 76.900 km reali | Stage 1 - 320CP & 500Nm
Volkswagen Scirocco R DSG | 76.900 km reali | Stage 1 - 320CP & 500Nm
Volkswagen Scirocco R DSG | 76.900 km reali | Stage 1 - 320CP & 500Nm
Volkswagen Scirocco R DSG | 76.900 km reali | Stage 1 - 320CP & 500Nm
Postat 26 aprilie 2024

Volkswagen Scirocco R DSG | 76.900 km reali | Stage 1 - 320CP & 500Nm

19 000 €

Prețul e negociabil

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

  • Serie sasiu (VIN): WVWZZZ13ZCV011797

  • Model: Scirocco

  • Capacitate motor: 1 984 cm³

  • Putere: 320 CP

  • Combustibil: Benzina

  • Caroserie: Hatchback

  • Rulaj: 77 000 km

  • Culoare: Albastru

  • An de fabricatie: 2012

  • Numar de usi: 2

  • Stare: Utilizat

  • Cutie de viteze: Automata

  • Volan: Partea stanga

  • Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat

Descriere

Volkswagen Scirocco R 2012 DSG pre-facelift in stare foarte buna, intretinuta obsesiv cu revizii in jur de 6000 km. Evacuare custom cu downpipe, admisie Ramair cu filtru K&N si blow-off HKS, sunet absolut demential. Admisie+evacuare originala incluse in pret. Masina personala de 4 ani de zile. 77.000 km 100% reali, cumparata de noua din Romania de la Porsche Bucuresti. Fara istoric accident, carte service completa + facturi doveditoare pentru toate componentele si upgrade-urile. Masina de nefumator. Soft custom Stage 1+ DOP Motorsport motor si cutie, masina dezvoltand 320CP si 500 nM cuplu pe dyno. ITP valabil 2024, toate actele la zi. Bara fata de facelift R, multiple imbunatatiri pe care le voi detalia in continuare. Sunt pasionat de acest model inca de cand a aparut in 2009 si nu as fi avut absolut niciun motiv sa o vand; pe scurt - mai am inca un Scirocco R.

*Conform mobile.de, acesta este CEL MAI IEFTIN Scirocco R din toata Europa la acest numar de km (pana in 80k), neluand in calcul niciun fel de upgrade.

Istoric complet la Volkswagen si la partenerii autorizati. Alte modificari au fost realizate doar la service-uri de tuning specializate. Revizii efectuate la maximum 6-8.000 km (ultima revizie efectuata in 08.2023 la doar 3000 km de anul precedent) – inclusiv distributie, ulei & filtru cutie original VW si ulei motor Valvoline Racing VR 5w50. Doar benzina premium de 100 OMV MaxxMotion si cateodata 99 Petrom (niciodata nu a fost folosita benzina de 95). Motivul vanzarii: mai am inca un Scirocco R pe care intentionez sa il pastrez pana cand vom trece cu totii complet si fortat pe electric. Sunt foarte pasionat de acest model inca de cand a aparut si nu renunt la el. Nu as fi avut absolut niciun motiv sa il vand altfel, insa nu are sens financiar in acest moment al vietii mele sa tin 2 R-uri, si asa cu putinii km pe care ii fac in fiecare an. Mai detin inca o masina de daily cu care imi fac treburile. Din pacate nu mai am timp fizic sa stau si sa intretin corespunzator 3 masini, e dificil logistic. Rocco-ul nu necesita investitii. A beneficiat foarte recent si de detailing interior, special pentru cumparator. Sunt perfect transparent cu orice potential client al acestei masini, sunt „cunoscut” in randul celor din clubul Scirocco si nu imi permit sa fac mizerii. Va rog, fara oferte aberante si opinii personale despre cat ar trebui sa coste masina. Un simplu search pe mobile.de sau Auto Scout va demonstra ca valoarea acestei masini la acesti km este sub pretul pietei. Deci, pretul e usor negociabil. Nu ma grabesc sa o vand, dar sunt deschis la negociere in limita bunului simt pentru cine intelege ce inseamna un R.

Oriunde exista modificari, se ofera la vanzare si piesele originale la pachet. Masina NU a fost pe circuit si NU a fost abuzata, NU m-au interesat launch-uri. Regim de trafic normal si sportiv in Bucuresti (atat cat permite) / maxim iesit seara cand era mai liber sau pe la car meets, am incercat pe cat posibil sa feresc cutia DSG de orele cu trafic intens. A facut Transfagarasan o data si 3-4 drumuri pe Valea Oltului. A mers foarte rar iarna si deloc atunci cand a fost zapada pe carosabil. In ultimii 4 ani am facut 30.000 km cu ea, ca idee. Km foarte usor in crestere, o scot saptamanal sa o misc, nu sta pe loc.

Mai jos toate detaliile tehnice/upgrade-uri/revizii:
- soft custom Stage 1+ la DOP Motorsport pentru motor si cutie, masina dezvolta 320CP si 500nM cuplu (cu fisa Dyno)
- evacuare custom pe 76mm cap-coada catless cu downpipe (700 euro)*
- admisie pe 70mm de la Ramair, cu filtru conic sport K&N (300 euro)*
- blow off HKS original adus din Japonia (400 euro)
(*Masina vine impreuna si cu evacuarea + admisia stock la vanzare; suspensia este stock)
- PCV delete (50 euro)
- etrieri originali reconditionati si revopsiti Lime Green two-tones la SRZ Custom (garantie pana la 01.06.2024 | 300 euro, detin factura) + lichid de frana sport
- bara fata facelift R completa (700 euro; cu grile, prinderi, DRL functionale + vopsit)
- padele carbon (50 euro)
- bascule motorsport din aluminiu (150 euro)
- bucse poliuretan mov Powerflex (50 euro)
- insert pendul motor mare + insert mic mov din poliuretan Powerflex (80 euro - ambele versiunea street, detin facturi) – mai putin travel distance pentru motor, pune puterea jos mult mai eficient (best bang for the buck ca upgrade)
- insert poliuretan mov Powerflex pentru tampon cutie (50 euro) - raspuns mai eficient al cutiei
- prelungire lip Maxton Design originala (200 euro, detin factura)
- eleron carbon look Maxton Design original (100 euro, detin factura)
- interior ambient lighting RGB cu bluetooth controlabil din telefon (180 euro)
- eyelids aspect carbon (30 euro)
- centuri albastre (100 euro)
- semnalizare dinamica oglinzi laterale (50 euro)
- lumini holografice in usi R (30 euro)
- stergatoare albastre custom (30 euro)
- capace oglinzi laterale carbon-look (40 euro) – cumparatorul le va primi si pe cele originale
- nuca DSG carbon real (150 euro) – cumparatorul va primi si nuca originala
- lumini habitaclu schimbate complet pe LED (50 euro) - cumparatorul le va primi si pe cele originale
- 2x seturi de presuri – custom mocheta cu margine albastra si cele de cauciuc pentru perioadele ploioase (80 euro)
- capace geamuri laterale spate muscle-car style (40 euro)
- carbon-look front fins (30 euro)
- eyelids carbon-look (50 euro)
- jante AEZ pe 18 inch cu cauciucuri de vara Pirelli P Zero (aprox. 1200 euro jantele)
+altele
Total investitie in upgrades cu tot cu manopere (ca idee): peste 5000 de euro.

Dotari si optiuni:
- scaune sport R textile + alcantara in stare perfecta
- suspensie sport stock
- sistem sunet premium Dynaudio de fabrica
- navigatie mare RNS 510
- faruri bi-xenon adaptive
- padele
- plafon negru
- dublu climatronic
- incalzire in scaune
- oglinzi rabatabile si incalzite electric
- geamuri electrice
- oglinda retrovizoare electrocromatica
- culoare Raising Blue metalica de fabrica
- DRL led
- inchidere centralizata/leaving home/coming home
- footwell lights albastre
- senzori lumina
- senzori parcare
- senzori ploaie
- launch control cu posibilitate ESP si Stability Control decuplabil complet
- roata de rezerva pe 17 inch si accesoriile originale VW
- maxidotul nou color din fabrica / ace turometru si viteza iluminate albastre
- norma de poluare Euro 5

!!* Schimbate recent la revizii: kit complet distributie cu pompa de apa Continental, ulei motor Valvoline VR 5W50 Racing + filtre, ulei cutie original + filtru original VW (09.2023). ITP valabil 2024. Freonul proaspat incarcat la finalul lui 2023. Becurile xenon inlocuite recent (Osram originale) alaturi de un ballast (original, detin factura). Consumul in oras in jur de 16 real, dar pe drumuri mai lungi inafara orasului am scos 6-7l/100km. Din cauza varstei, Bucurestiului si a pisicilor din cartier, au fost necesare mici revopsiri locale pentru diverse elemente. Va rog sa intelegeti ca nu se vinde o masina nou-nouta, din pacate oricat am incercat sa o intretin tipla (cu eforturi, timp, nervi si bani) mereu mai ramane cate ceva de facut (ex. cateva urme mici de pietricele pe capota, jos langa carenaj etc.). Estetic din acest punct de vedere masina este 9/10. Am ajuns la concluzia ca sa detii masina in Bucuresti absolut tipla e imposibil. La fiecare revizie a fost schimbat preventiv tachetul de la pompa de inalte si filtrul de benzina (chiar daca teoretic se schimba la minim 30k km). Masina consuma foarte putin ulei intre schimburi, undeva pe la 100 ml in medie pe an de cand o am eu si pana acum cu uleiul Valvoline Racing 5W50 (recomandat) – nu am fost nevoit sa completez decat de 2 ori in 4 ani de zile. Am avut noroc cu ea, pentru ca de obicei VAG-urile sunt cunoscute pentru consumul de ulei. Nu este necesara nicio investitie. Pret foarte usor negociabil, in limita bunului simt. Nu ma intereseaza schimburi. Masina intretinuta obsesiv si corespunzator, cu documente doveditoare. Am multe poze, dati-mi mesaj si trimit tot ce am. Rog si ofer seriozitate. Va stau la dispozitie pentru orice intrebare sau detalii suplimentare, nu ezitati sa imi lasati un mesaj pe Whatsapp sau sa ma sunati!
ID: 263111626

Contactează vânzătorul

Alin

Pe OLX din septembrie 2018

Activ azi la 17:24

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau