Postat 13 mai 2024
VW Scirocco R / DSG / 342 CP - 549 Nm / DOP Motorsport / Motor ca nou
15 100 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): VWVZZZ13ZBV010699
Model: Scirocco
Capacitate motor: 1 984 cm³
Putere: 342 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Hatchback
Rulaj: 203 600 km
Culoare: Alb
An de fabricatie: 2011
Numar de usi: 2
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Automata
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
MASINA ESTE CORECTA din orice punct de vedere. Foarte multi bani, suflet si nervi investiti in ea !!
Detin istoricul tuturor reparatiilor si investitiilor.
Volkswagen Scirocco R original, 2.0 TFSI - EA113 - EURO 5
An productie: 2011
Motorul este cel original, refacut complet acum fix 5000 km la DOP Motorsport: bloc alezat, pistoane + biele Mahle + segmenti + cuzineti NOI + distributie noua + turbina core OEM K04 nou + pompa benzina noua
Stage 2+ 342 CP / 549 Nm (fisa dyno de la DOP)
Cutie DSG DQ250 Stage 1 custom, ulei cutie OEM schimbat acum 12000 km + calibrat ambreiaje
Pompa inalte upgrade Autotech/VIS
Supapa retur RS4
Bobine inductie NGK rosii de Audi R8 + bujii NGK noi
Admisie Neuspeed
Intercooler high performance FMIC
Evacuare catback Milltek
Downpipe
Jante 19” ASA by BBS reconditionate profesional
Discuri noi 345 mm dublu ventilate + placute fata noi Zimmerman
Etrieri complet reconditionati, apoi revopsiti profesional la SRZ
Arcuri H&R fata + spate (foarte stabila)
Anvelope fata TOYO Proxes TR1 noi
Eleron Maxton Design
Navigatie/CD/SD/USB
Statie amplificare putere + boxe spate MAC Audio
Scaune R OEM incalzite + alcantara (partial)
Interior R complet, volan R tesit cu padele si comenzi
Debadged
Cornering light, hill start assist.
Dublu climatronic perfect functional
Kilometrajul este real real.
Masina se prezinta intr-o stare exceptionala, NIMIC de reparat sau investit in ea.
Motorul este ca nou, complet reconditionat la DOP Motorsport, NU mananca ulei, NU da gram de fum.
A nu se compara cu alte R-uri cu motorul stock a carui stare de uzura e necunoscuta.
Setarile de tuning au fost facute SAFE, cf. dorintei mele, pt a nu abuza inutil nici o componenta a motorului. Se puteau obtine valori mai mari ale puterii, dar am optat pt fiabilitate.
Masina a fost ingrijita cu pasiune, condusa rar, normal si sport (SPORT, NU violata si abuzata!).
Nu, masina NU a participat la curse.
Schimburi de ulei foarte dese, doar cu ulei de calitate: Valvoline VR1 Racing 5W50 / Motul 300V 5W50
Nu ma intereseaza manevre, schimburi, pustani care vor sa imi piarda timpul "ca sa vada cum trage", sau oferte gen "boss, iti dau 8000 coco pe ea".
Nu am nimic de ascuns, vorbim doar cu banul jos si daca aveti intentia reala de a o cumpara.
Multumesc pt intelegere.
Detin istoricul tuturor reparatiilor si investitiilor.
Volkswagen Scirocco R original, 2.0 TFSI - EA113 - EURO 5
An productie: 2011
Motorul este cel original, refacut complet acum fix 5000 km la DOP Motorsport: bloc alezat, pistoane + biele Mahle + segmenti + cuzineti NOI + distributie noua + turbina core OEM K04 nou + pompa benzina noua
Stage 2+ 342 CP / 549 Nm (fisa dyno de la DOP)
Cutie DSG DQ250 Stage 1 custom, ulei cutie OEM schimbat acum 12000 km + calibrat ambreiaje
Pompa inalte upgrade Autotech/VIS
Supapa retur RS4
Bobine inductie NGK rosii de Audi R8 + bujii NGK noi
Admisie Neuspeed
Intercooler high performance FMIC
Evacuare catback Milltek
Downpipe
Jante 19” ASA by BBS reconditionate profesional
Discuri noi 345 mm dublu ventilate + placute fata noi Zimmerman
Etrieri complet reconditionati, apoi revopsiti profesional la SRZ
Arcuri H&R fata + spate (foarte stabila)
Anvelope fata TOYO Proxes TR1 noi
Eleron Maxton Design
Navigatie/CD/SD/USB
Statie amplificare putere + boxe spate MAC Audio
Scaune R OEM incalzite + alcantara (partial)
Interior R complet, volan R tesit cu padele si comenzi
Debadged
Cornering light, hill start assist.
Dublu climatronic perfect functional
Kilometrajul este real real.
Masina se prezinta intr-o stare exceptionala, NIMIC de reparat sau investit in ea.
Motorul este ca nou, complet reconditionat la DOP Motorsport, NU mananca ulei, NU da gram de fum.
A nu se compara cu alte R-uri cu motorul stock a carui stare de uzura e necunoscuta.
Setarile de tuning au fost facute SAFE, cf. dorintei mele, pt a nu abuza inutil nici o componenta a motorului. Se puteau obtine valori mai mari ale puterii, dar am optat pt fiabilitate.
Masina a fost ingrijita cu pasiune, condusa rar, normal si sport (SPORT, NU violata si abuzata!).
Nu, masina NU a participat la curse.
Schimburi de ulei foarte dese, doar cu ulei de calitate: Valvoline VR1 Racing 5W50 / Motul 300V 5W50
Nu ma intereseaza manevre, schimburi, pustani care vor sa imi piarda timpul "ca sa vada cum trage", sau oferte gen "boss, iti dau 8000 coco pe ea".
Nu am nimic de ascuns, vorbim doar cu banul jos si daca aveti intentia reala de a o cumpara.
Multumesc pt intelegere.
ID: 268965529
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx