Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Personal administrativ - secretariat
  4. Asistent manager si secretariat
  5. Asistent manager si secretariat - Bucuresti - Ilfov
  6. Asistent manager si secretariat - Bucuresti
  7. Asistent manager si secretariat - Sectorul 5
Postat 29 aprilie 2024

Angajam Asistent Manager/ Secretara

Salariu

3 600 - 3 700 lei

Localizare

Bucuresti, Sectorul 5

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: AbsolventNivelul de experienta: Mid-level (2-5 ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program normalNumarul de posturi disponibile: 1CUI / CIF: 27479445

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

  • studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit);

  • permis conducere categoria B ( reprezinta avantaj)

  • Experienta in relatiile directe cu clientii (callcenter sau/si vanzari); -Studii superioare cu diploma dе absolvire sau in curs; -Cunostinte dе limba engleza, minim nivel mediu; -Cunostinte solide dе operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.); -Abilitati dе navigare pe internet, dе culegere si centralizare a informatiilor;

  • facturare ( SMARTBILL)

  • pontaje

  • plati interbancare

  • protocol

  • cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet;

  • experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj;

  • spirit de echipa;

  • entuziasm si atitudine pozitiva;

  • capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa.

Descrierea jobului

  • Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei;

  • Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate;

  • Redactarea de documene conform solicitărilor ;

  • Traduceri a textelor in limba Engleza.

  • Administrеazа si dеzvoltа mаgаzinul onlinе, rеlаtiа cu cliеntii, furnizorii si pаrtеnеrii; Completеаzа si аctuаlizеаzа sortimеntul dе produse, prеturilе, spеcificаtiile si cаrаcteristicilе acеstora; Verificа pеriodic ofеrtеlе furnizorilor, аctuаlizeaza cаtаlogul dе produsе si listelе gеnеrale dе preturi; Administrеаza si coordonеaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc.

  • Inregistrarea de documente, xerox copii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie;

  • Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;

  • Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea / predarea corespondentei.

  • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;

  • Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii.

  • Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.

Aplica

Localitate

Bucuresti, Sectorul 5

Bucuresti - Ilfov

Bucuresti - Ilfov, Bucuresti, Sectorul 5
ID: 269363005

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau