Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Personal administrativ - secretariat
  4. Asistent manager si secretariat
  5. Asistent manager si secretariat - Cluj
  6. Asistent manager si secretariat - Cluj-Napoca
Postat 11 aprilie 2024

Angajam asistent manager /secretara parc auto

Salariu

3 500 - 5 000 lei

Localizare

Cluj-Napoca

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: CalificatNivelul de experienta: Mid-level (2-5 ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaNumarul de posturi disponibile: 2

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Activitatea principala a firmei noastre o constituie importul autoturismelor second hand din Germania, Belgia si Olanda dar si totalitatea operațiunilor care implica pregatirea autoturismelor spre vanzare si vânzarea propriu-zisa. Detinem un portofoliu vast de furnizori, reprezentante si parcuri auto cu care colaboram de peste 10 ani, fiind unul dintre liderii de pe piata clujeana in vanzare autoturismelor de tip cross-over si SUV. CANDIDATUL IDEAL Important! Chiar daca esti novice in domeniul auto, noi te invatam tot ce trebuie sa stii pentru a face parte din echipa noastra! Majoritatea colegilor nostri au avut cunostinte minime despre domeniul auto si au ajuns sa exceleze. Daca esti o persoana ambitioasa, proactiva si sociabila atunci te asteptam in echipa noastra alcatuita din oameni tineri, deschisi spre a invata lucruri noi si cel mai important, iti oferim un mediu placut de lucru si posibilitatea de avansare. Cerinte: - Studii superioare in contabilitate /comunicare/publicitate/marketing - reprezinta un avantaj - Cunostinte de utilizare a computerului - Cunoasterea instrumentelor de plata (cash, card) - Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă - Experienta in vanzari si relationarea cu clientul - Seriozitate si punctualitate - Atitudine pozitiva si proactiva, orientare spre client Descrierea jobului Responsabilitati: 1. Raspunde de accesul clienților la parcul auto, raspunde la apelurile telefonice si ofera informatii clientilor despre autoturismele aflate la vanzare pe site-urile de profil (site propriu/olx/autovit) 2. Redacteaza diferite adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre personalul companiei, transmiterea actelor către clienti 3. Incaseaza contravaloarea serviciilor prestate 4. Asigura si raspunde de buna gestionare a serviciilor puse la dispozitia clientilor companiei 5. Raspunde de crearea, intretinerea si arhivarea unei bazei de date cuprinzand vizitatori, clienti, parteneri,stoc marfa 6. Raspunde de conducerea registrului de corespondenta al firmei in ceea ce priveste inregistrarea actelor, facturilor, notificarilor etc. primite pe adresa firmei si de asemenea de toate actele care ies din firma 7. Raspunde ca toate documentele care au iesit din firma sa poarte dovada primirii de catre destinatar si urmareste arhivarea lor cu completarea registrului de corespondenta in acest sens 8. Raspunde de preluarea apelurilor telefonice si de directionarea acestora catre departamentele firmei 9. Raspunde de redactarea si transmiterea actelor prin fax, e-mail sau posta clasica si de preluarea actelor venite pe adresa firmei, prin fax sau e-mail, cu completarea registrului de corespondenta in acest sens 10. Raspunde de predarea corespondentei avand ca destinatari clientii 11. Efectueaza copii xerox 12. Raspunde de buna functionare a biroticii din dotare, fiind responsabila si de asigurarea la timp cu consumabile si de efectuarea reviziilor/reparatiilor necesare 13. Intocmeste necesare pentru protocol, curatenie si birotica 14. Raspunde de completarea agendei personalului din conducerea societatii in vederea programarii intalnirilor, pe baza elementelor si datelor comunicate de acesta 16. Raspunde si indeplineste partea de protocol a companiei 17. Preia si programeaza diversi clienti, parteneri de afaceri ai companiei, cu consultarea prealabila a persoanelor interesate din cadrul firmei 18. Promoveaza si sustine produsele si serviciile companiei pe retelele de socializare (Facebook/instagram/tiktok) Locația este in cartierul Dâmbul rotund.
Aplica

Localitate

Cluj-Napoca,

Cluj

Cluj, Cluj-Napoca
ID: 255575340

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau