Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Finante - contabilitate
  4. Altele
  5. Altele - Constanta
  6. Altele - Constanta
Postat 08 mai 2024

Angajam Contabil in Constanta

Salariu

3 500 - 5 500 lei

Localizare

Constanta

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: AbsolventNivelul de experienta: Entry-level (< 2ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program normal

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Nova Expert Construct S.R.L. recrutează contabil pentru contabilitate primara si activitate de gestiune. Jobul se află cu sediul în orașul Constanța, strada Spiru Haret nr. 24.

 Candidatul ideal:

-        Studii superioare finalizate;

-        Cunoștințe de contabilitate primară, cunoașterea programului SAGA;

-        Cunoștințe de operare PC (Windows, MS Office Word, Excel, Powerpoint);

-        Proactivitate, initiativa;

-        Bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor apărute;

-        Abilitați foarte bune de organizare, planificare, prioritizare;

-        Abilitați de comunicare și negociere;

-        Permis de conducere categoria B;

-        Experiența pe o poziție similară reprezintă un avantaj.

 Responsabilități:

-        Solicitarea, preluarea, verificarea și înregistrarea documentelor contabile lunare de la clienți și furnizori;

-        Gestionarea facturării, urmărirea încasărilor și a plăților;

-        Verificarea facturilor primite de la furnizori și corectitudinea acestora;

-        Întocmește dosarele cu actele contabile lunare și le transmite firmei de contabilitate;

-        Activități de tehnoredactare (printare, scanare, arhivare documente);

-        Menținerea relațiilor cu furnizorii, plasarea de comenzi;

-        Elaborează și redactează documente și situații cerute de management;

-        Monitorizarea stocului de birou și plasarea comenzilor pentru consumabile;

-        Asigurarea unui mediu de lucru ordonat și bine organizat în birou;

-        Păstrarea documentelor în format electronic și fizic, pentru diferitele organizații sau activități, pentru a le pune la dispoziția managerului, la nevoie;

-        Întocmirea și gestionarea de oferte de preț, contracte de prestări servicii, de comodat, asociere, închiriere sau vânzare;

-        Redactare cereri de oferte către furnizori noi și intocmire oferte personalizate noilor clienți;

-        Întâmpinarea clienților și partenerilor societății;

-        Asigurarea legăturii între angajații firmei, precum și între aceștia și beneficiari;

-        Procesarea documentelor de angajare, inclusiv contracte de muncă și acte adiționale, gestionarea și actualizarea bazelor de date ale angajaților, asigură existenta și verificarea documentelor necesare la angajare, menține legătura cu instituțiile abilitate (ITM, AJOFM, etc.), răspunde de arhivarea dosarelor de personal.

 Oferim:

-        Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare;

-        Tichete de masă;

-        Un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională;

-        Program de lucru full time;

-        Posibilități de creștere salarială și avansare.

 

Dacă ești interesat/ă de acest post și îndeplinești cerințele, te rugăm să ne contactezi!

Aplica

Localitate

Constanta,

Constanta

Constanta
ID: 260093602

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau