- Pagina principală
- Locuri de munca
- Finante - contabilitate
- Contabilitate
- Contabilitate - Sibiu
- Contabilitate - Sibiu
Angajam functionar departament logistica
Localizare
Sibiu
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Candidatul Ideal
- Cunostinte pe calculator (rapiditate) : scanat , mailuri, confirmat comenzi
-O fire serioasa, responsabilă, cu experiență in comunicare si logistica/transport, organizata, optimista;
- Studii medii/superioare finalizate
-Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
-Fluenţă verbală;
-Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;
-Loialitate şi confidenţialitate;
-Rezistenţă la stres
-Organizat,autodidact,gandeste pozitiv,flexibil,dinamic,responsabil
- Excelente capacitati de planificare si coordonare;
-Foarte bune abilitati de comunicare si organizare;
-Capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan;
-Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
-Cunoaşterea limbii engleze la un nivel mediu ( scris, citit )
Descrierea jobului:
- Cautat curse si transmise mai departe catre soferi (mentinut status la clienti) pe site : Bursa , Trans , TimoCom
- Pastreaza relatia dintre transportator si client astfel incat comenzile sa fie onorate la timp, cat mai rapid si la costuri cat mai mici;
- Organizeaza, coordoneaza si planific activitatea de transport zilnica
-Receptioneaza si administreaza solicitarile clientilor
-Monitorizeaza pozitia camioanelor si programul de activitate zilnice al soferilor pe care ii coordoneaza
-Transmite detaliile legate de transport soferilor si mentine legatura directa cu acestia
- Inregistreaza informatiile specifice curselor si conducatorilor auto in softurile interne
- Solicita furnizorilor cu care lucreaza documentele stabilite procedural .
- Pastreaza o relatie prietenoasa si respectoasa cu soferii, colaboratorii, colegii de birou, conducere;
- Cauta sa atraga noi colaboratori interni sau externi.
-Mentine confidentialitatea informatiilor si a datelor de lucru .
- Gestionarе аpeluri tеlefonicе, mеsajе, corеspondеntа, documеntе interne
- Preluаrеa, inregistrаrеa, distribuirеa la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea
corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- Editare documente
- Clasarea, arhivarea documentelor
-Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management
- Centralizare si structurare informatii interne
Localitate
Sibiu,
Sibiu
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?