- Pagina principală
- Locuri de munca
- Personal administrativ - secretariat
- Asistent manager si secretariat
- Asistent manager si secretariat - Arad
- Asistent manager si secretariat - Arad
Postat 05 aprilie 2024
Angajez/secretara/
Localizare
Arad
Tip job
Full time
Program de munca: Program normalNumarul de posturi disponibile: 1
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Cerinte:
• Studii medii / superioare
• Operare Calculator (word, excel, powerpoint,etc)
• Abilitati de comunicare la nivel mediu/avansat (verbal, scris)
• Cunostinte de limba engleza
• Abilitati de relationare cu clientii
Responsabilitati:
• Primeste si distribuie apelurile telefonice, preia si transmite mesaje pentru colegii din toate departamentele companiei
• Planificare si coordonarea calatoriilor si rezervarilor
• Redacteaza, tine evidenta si preia corespondenta (intrari, iesiri) si o transmite destinatarilor
• Inregistreaza actele de intrare/iesire din firma
• Gestioneza facturile si cheltuielile
• Asigura accesul vizitatorilor, clientilor, colaboratorilor la conducerea societatii
• Pregateste protocolul (apa, cafea) pentru clienti, colaboratori, vizitatori ai firmei
• Deplasare la nevoie pentru diferite activitati de preluare acte , etc.
Beneficii:
• Loc de munca intr un mediu profesionist
• Program de lucru de luni pana vineri 10:00 - 18:00, cu cerinta de a ramane peste program la nevoie
Pentru mai multe detalii contactati numarul de telefon afisat mai jos.
Localitate
Arad,
Arad
ID: 268604080
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?