Anunt angajare CONTABIL
Localizare
Campina
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Ne marim echipa!
Cautam un coleg pentru pozitia de CONTABIL
Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- Sa fie absolvent(a) de studii economice ( de preferinta , sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune);
- Sa aiba experienta minim 2 ani in domeniul activitatii financiar-contabil;
- Constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune si Resurse Umane;
- Cunoastere operare PC , MS Office nivel avansat
- Cunoasterea programului de contabilitate Saga, Art Soft , Revisal constituie avantaj;
- Cumoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;
- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate;
- Excelente abilitati de comunicare
Descrierea jobului
- Emitere facturi catre client
- Inregistrarea facturilor de la funizorii interni/externi in programul contabil.
- Inventarierea stocurilor si introducearea inventarelor in sistemul contabil;
- Confirmari de solduri clienti - funizori si punctaje cu acestia;
- Intocmeste corect/ la termenele stabilite,verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar /contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;
- Intocmireа zilnica a registrului de casa pe punctul de lucru;
- Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna/trimestru/semestru/an (rapoarte strict legate de obiectivul postului)
- Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);
- Evidenta gestiune:intocmire note de intrare receptie, verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de consum, verificare fise de magazie’;
- Inregistrarеа corecta si аrhivareа documеntelor contabile primarе: rеgistru de cаsa, extrase bancare, dеconturi de cheltuieli, dispozitii de plаta, rapoarte lunare, facturi de intrare marfa si servicii, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale , etc.
- Intocmirea de situatii financiare;
- Mentine o legatura cu clientii si furnizorii privind facturile si plata acestora, bilete la ordin, OP-uri.
Oferim:
- Salariu atractiv
- Loc de muncă stabil.
- Lucru intr-o echipa dinamica si mediu placut;
- Tichete de masa si cadou
Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic sau pe whatsapp
Localitate
Campina,
Prahova
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?