- Pagina principală
- Locuri de munca
- Personal administrativ - secretariat
- Asistent manager si secretariat
- Asistent manager si secretariat - Bucuresti - Ilfov
- Asistent manager si secretariat - Bucuresti
- Asistent manager si secretariat - Sectorul 2
Asistent Director General
Localizare
Bucuresti, Sectorul 2
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Cu o istorie de peste 14 ani, reteaua de Clinici si Laboratoare Smile Dent Team acopera geografia a 3 tari distincte: Italia, Romania si Republica Moldova. In Romania, la Bucuresti suntem prezenti din 2021, si cautam colegi pentru dezvoltarea echipei.
Smile Dent Team de la Bucuresti recruteaza Asistent Director General dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Căutăm un profesionist cu experiență, organizat, cu atentie la detalii si bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office.
Iată așteptările noastre de la tine:
- Experienţa într-o poziţie similară reprezintă un avantaj in procesul de recrutare;
- Studii superioare;
- Cunostinte de utilizare MS Office (Excel - nivel bun; Word; Outlook), scanner, imprimanta;
- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionare a situatiilor;
- Bune abilitati de comunicare si relationare;
- Capacitatea de adaptare la noi situatii.
Responsabilități:
- Administrarea și actualizarea documentelor;
- Coordonarea și facilitarea unei comunicări eficiente între membrii echipei;
- Gestionarea resurselor materiale;
- Asigurarea și menținerea respectării standardelor de calitate și a procedurilor interne;
- Optimizarea fluxului de lucru prin îmbunătățirea proceselor operaționale;
- Gestionarea comunicării și a feedback-ului între personalul medical, pacienți și alte departamente de suport;
- Soluționarea problemelor administrative și operaționale din cadrul Business Unit-urilor companiei;
- Programarea întâlnirilor, a conferințelor și a altor evenimente, ținând cont de priorități și de disponibilitatea GM-ului (Director General);
- Gestionarea corespondenței, a apelurilor telefonice și a e-mailurilor, filtrând și direcționând corespunzător informațiile către GM;
- Planificarea și rezervarea de călătorii, inclusiv bilete de avion, rezervări hoteliere și alte aranjamente necesare;
- Asistarea GM-ului în monitorizarea și urmărirea progresului proiectelor, colectarea de rapoarte și actualizări de la echipă;
- Elaborarea și editarea documentelor, rapoartelor, prezentărilor și altor materiale necesare în activitatea managerială;
- Colectarea, organizarea și gestionarea datelor și informațiilor relevante pentru activitatea GM-ului;
- Reprezintă GM-ul în lipsa acestuia în vederea planificării și organizării programului de lucru, menținând legătura între administrație și departamentele clinicii.
Detalii post:
- Sediul este in zona Floreasca, str. Barbu Vacarescu, nr. 162;
- Program 9:00 – 17:30 Luni-Vineri;
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Pachet salarial fix, bonuri de masa dupa 3 luni de activitate;
- Abonament medical MedLife;
- Prime de sarbatori legale importante, vouchere zi de nastere.
Localitate
Bucuresti, Sectorul 2
Bucuresti - Ilfov
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?