- Pagina principală
- Locuri de munca
- Casieri - Lucratori comerciali
- Casieri - Lucratori comerciali - Bucuresti - Ilfov
- Casieri - Lucratori comerciali - Ilfov
- Casieri - Lucratori comerciali - Otopeni
Salariu
3 500 lei
Localizare
Ilfov, Otopeni
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța sau Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!
Intra Interim recrutează Casier/a restaurant in zona Ilfov, Otopeni.
Cerințe:
Experienta in domeniul restaurantelor - obligatoriu
Experienta in domeniul restaurantelor - obligatoriu
Cunoasterea legislaţiei financiar-contabile - reprezinta un avantaj
Cunoasterea limba engleze la nivel avansat (C1) - obligatoriu
Excelente capacităţi de analiză şi sinteză
Abilitatea de a lucra cu oamenii
Aptitudini de planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
Bune abilităţi de comunicare si exprimare
Abilitati de asertivitate si atentie selectiva
Cunoasterea programului Charisma, Breeze/Platforma de rezervări egenda.out4food.ro - reprezinta un avantaj
Cunoasterea programelor Microsoft Outlook/ Microsoft Office (Word, Power Point, Excel) - obligatoriu
Condiții:
Salariul lunar: 3500 Lei net (in mana)
Tichete de masa - 35 lei/zi
Program de lucru - 40 ore/saptamana
Decontarea transportului in valoare de 200 de lei
0 taxe sau comisionae la angajare
Contract de munca cu detasare 6 luni, pe perioada nedeterminata
Responsabilități:
Se lucrează in restaurant in cadrul aeroportului
Se vor utilza mijloacele electronice fixe si mobile( POS, casa de marcat, program facturi)
Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie
Incaseaza sumele de bani din notele de plata aduse de ospatar , prin numarare faptica, in prezenta persoanelor care aduc notele de plata
Raspunde de exactitatea calculelor din platile aduse de ospatar, verificand incasarea conform produselor servite de client dar si notarea exacta a tips-ului pentru fiecare nota de plata
Noteaza in registru toti banii pe care ii au fizic si ii verifica seful de tura
Se asigura de buna functionare a casei de marcat si ca aceasta sa fie utilata corespunzator cu rola de hartie
Preia deconturile si documentele justificative pentru avansurile spre decontare, verifica intocmirea acestora conform reglementarilor legale in vigoare
Transmite zilnic Departamentului Financiar-Contabil un exemplar din registrul de casă însoţit de documentele justificative
Execută orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonaţii acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal
Răspunde de informarea imediată a persoanelor responsabile privind orice defecţiune în funcţionare a echipamentului cu care îşi desfăşoară activitatea
Indosariaza documentele cu care lucreaza si raspunde de arhivarea lor,
Mai multe detalii la nr de telefon 0374 477 800 în intervalul orar 10:30-16:30 de luni pana vineri.
Prin apelarea numărului de telefon afișat în anunț sau prin trimiterea de mesaje la acesta, vă exprimați în mod liber și neechivoc consimțământul privind furnizarea informațiilor necesare derulării procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimțământul poate fi retras oricând. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării datelor pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
Având în vedere faptul că acest anunț va fi promovat, este posibil ca în momentul în care încercați să luați legătura telefonic cu angajatorul, să fie deja într-un alt apel și sa nu va poată răspunde. Vom prelua apelul dvs în aceeași zi lucrătoare.
Pentru a cunoaste intreaga echipa si pentru alte informatii despre noi accesati site-ul nostru oficial Intra Interim.
Localitate
Ilfov, Otopeni
Bucuresti - Ilfov
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?