Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Personal administrativ - secretariat
  4. Asistent manager si secretariat
  5. Asistent manager si secretariat - Iasi
  6. Asistent manager si secretariat - Iasi
Postat 14 mai 2024

Front Desk Officer

Localizare

Iasi

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: CalificatNivelul de experienta: Entry-level (< 2ani)Mobilitatea postului: Necesita deplasariProgram de munca: Program de lucru in tureCUI / CIF: 16137137

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Clinica medicala angajeaza Front Desk Officer

Ne-ar placea sa:

  • ai atitudine prietenoasa si proactiva

  • sa detii cunostinte de operare PC-cerinte de operare in Office, word, Excel

  • sa fii o persoana responsabila, politicoasa, punctuala si sa ai spirit de echipa

  • sa fii flexibila si deschisa

  • Cunostinte de limba engleza la nivel conversational

  • atentie la detalii

  • Abilități bune de planificare, organizare și time management

    Responsabilitati:

    • Te ocupi de întâmpinarea, informarea corectă și îndrumarea amabilă a pacienților

    • Asiști pacienții în completarea sau gestionarea fișelor / cererilor de care au nevoie;

    • Te ocupi de cererile pacienților și ale furnizorilor, dar și de organizarea și clasarea/arhivarea rezultatelor / fișelor / dosarelor (digital sau manual) și înmânarea lor către pacienți;

    • Te ocupi de apelurile telefonice primite la recepție și de direcționarea lor în funcție de nevoile pacienților / persoanelor care au sunat;

    • Te ocupi de solicitările primite pe e-mail privind consultațiile sau informațiile de care au nevoie pacienții;

    • Te ocupi de întocmirea facturilor și încasarea contravalorii acestora pentru serviciile medicale de care au beneficiat pacienții, cât și de plățile către furnizorii cu care compania lucrează;

    • Gestionezi sarcinile administrative de la recepție (în special programările și corespondența);

    • Ajuți personalul medical, când este cazul, cu diferite taskuri administrative și de secretariat;

    De asemenea, printre atribuțiile postului se mai numără și următoarele:

    • Menții, alături de colegi, o atmosferă prietenoasă și plăcută; 

    • Te asiguri că recepția este ordonată și prezentabilă;

    • Primești scrisori și colete de la curieri;

    • Gestionezi consumabilele de birou și plasezi comenzi când e nevoie de ele.

Daca esti interesata sa iti dezvolti o cariera in domeniul medical, te rugam sa trimiti un CV la adresa de e-mail atasata contului.

***Va rugam sa fiti atenti cand trimiteti cv, este suficient sa atasati o singura data

***Va rugam sa va denumiti CV-ul cu numele si prenumele dvs

*** mesaje prin sms sau whatsapp nu vor fi luate in considerare ca aplicare la job

Aplica

Localitate

Iasi,

Iasi

Iasi
ID: 269464492

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau