Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Agenti - consultanti vanzari
  4. Reprezentanti vanzari
  5. Reprezentanti vanzari - Maramures
  6. Reprezentanti vanzari - Baia Sprie
Postat 23 aprilie 2024

Operator call-center , reprezentant vanzari

Salariu

4 000 - 6 000 lei

Localizare

Baia Sprie

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: CalificatNivelul de experienta: Mid-level (2-5 ani)Mobilitatea postului: Necesita deplasariProgram de munca: Program flexibilNumarul de posturi disponibile: 2CUI / CIF: 34297691

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Candidatul ideal - absolvent studii medii sau superioare - abilitati excelente de vanzari (persuasiune, negociere, etc)  - limba engleza obligatoriu (avantaj cunoasterea limbii maghiare și/sau bulgare) - abilitați bune de organizare (gestionarea timpului si fixarea prioritatiilor) - abilități de relaţionare cu oamenii - capacitate de observaţie şi analiză comportamentală - capacitatea de a urmari si soluționa mai multe sarcini in paralel - persoane cu încredere in sine, rezistente la stres

Descrierea jobului Operatorul de call-center se ocupă în principal cu comunicarea profesională cu clienţii, prezentarea și vânzarea produselor şi serviciilor prin telefon, utilizarea sistemelor informatice specifice centrelor de call center, implementarea politicilor organizaţiei. Printre sarcinile specifice muncii enumeram: - Pregăteşte vânzarea prin telefon - Respectă etapele unui apel telefonic - Gestionează obiecţiile clientului - Depăşeşte obstacolele în convorbirea telefonică - Dezvoltă relaţiile cu clienţii - Prezintă serviciile post-vânzare - Realizează servicii de asistenţă a clienţilor - Evaluează gradul de satisfacţie a clientului - Foloseşte baze de date - Identifică elementele de bază ale comunicării (tipul clientului, pre-concepţii ale clientului, tradiţii şi obiceiuri, bariere culturale şi sociale, punctele de acord şi dezacord, solicitările clientului etc) - Utilizează percepţia în cadrul procesului de comunicare - Evită utilizarea factorilor care afectează negativ comunicarea - Utilizează tehnici de ascultare activă şi feed-back - Atrage atenţia clientului - Trezeşte interesul pentru produs sau serviciu - Obţine acordul clientului - Utilizează programe informatice

Beneficii oferite - Training de specializare - Pachet salarial care reflectă performanța și experiența

-         Program de lucru flexibil 8 ore, adaptat nevoilor tale si ale clientilor

-         Dotare tehnica conform cerintelor postului

-         Mediu de lucru dinamic si antrenant.

-         Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale .

-         O echipa frumoasa si un domeniu la fel!

Aplica

Localitate

Baia Sprie,

Maramures

Maramures, Baia Sprie
ID: 269424522

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau