angajez contabil evidenta primara si revisal
Localizare
Bradu
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi!
Competențe și Abilități:
Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal;
Cunostinte in managementul resurselor umane;
Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila;
Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate;
Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa;
PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI:
Administrarea completă a procesului de salarizare, inclusiv colectarea și verificarea pontajelor pentru calcularea salariilor,
Răspunderea pentru întocmirea și actualizarea politicilor și procedurilor de salarizare și resurse umane, în conformitate cu practicile recomandate și cerințele legislative.
Furnizarea de asistență și consultanță angajaților în probleme legate de salarizare, beneficii și alte aspecte legate de resurse umane.
Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări);
Este responsabil de gestionarea programului Revisal;
Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității salariaților;
Centralizarea și verificarea pontajelor;
Intocmeste rapoarte periodice si ocazionale;
Mentine legatura cu institutiile statului din sfera sa de activitate;
Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.)
Program de lucru: luni - vineri 09:00 - 18:00.
Localitate
Bradu,
Arges
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?