Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Alte locuri de munca
  4. Alte locuri de munca - Arges
  5. Alte locuri de munca - Pitesti
Postat 10 mai 2024

Secretară executivă

Localizare

Pitesti

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: AbsolventNivelul de experienta: Entry-level (< 2ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program flexibilDeschis pt studentiNumarul de posturi disponibile: 1

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Căutăm persoane pentru postul de secretară executivă

Ce căutam:

• un(o) absolvent(ă) de studii medii / superioare; • experiență într-o poziție similară constituie un avantaj; • capacitatea de a prioritiza și de a gestiona mai multe sarcini simultan; • cu experiență în utilizarea calculatorului : programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) și a Internetului, a motoarelor de cautare; • cu abilități de comunicare și de abordare interpersonală, gândire analitică; • care are rigurozitate în respectarea cu acuratețe a termenelor limită și a sarcinilor; • cu intenție de colaborare pe termen lung; • capacitatea de a lucra în echipă și de a-și asuma responsabilitatea;

Descrierea jobului / Principalele responsabilități:

• realizarea colectării și transcrierii corespondenței de orice tip, a proceselor-verbale, a adreselor, a rapoartelor, etc. și evidentierea lor în documente scrise sau în situații informatice; • comunicare eficientă cu diferite departamente ale companiei, precum și cu partenerii externi; • selecționarea și expedierea corespondenței și a altor documente; • executarea lucrărilor de birou de importanță limitată cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare, scaner-e sau păstrarea și operarea în diverse registre de evidență fizice și electronice; • întocmirea diferitelor rapoarte și documente, în funcție de solicitări; • preluarea apelurilor telefonice și direcționarea acestora către destinatari; • gestionare dosare de personal, pontaje; • organizare acte contabile primare ale companiei; • inregistrare acte contabile primare ale companiei in programul SAGA; • primirea si expedierea coletelor de la furnizori si/sau clienti prin curier la sediul firmei; • organizare și coordonare întâlniri și conferinte; • arhivare documente, fizic si electronic; • coordonarea agendei zilnice a directorului; • asigurarea unui mediu confortabil în timpul întâlnirilor, servirea cu cafea și apă;

Ce îți oferim:

• contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; • loc de munca stabil, mediu de lucru liniștit, atmosferă plăcută; • salarizare motivantă - se discută și negociază în urma interviului; • posibilități de dezvoltare și avansare profesională în cadrul firmei; • îți construiești salariul pe măsura ambiției tale, de partea fixă ne ocupăm noi, de restul te ocupi tu; • te ajutăm să ai încredere în tine și să îți depășești targhetele proprii; • te îndrumăm să devii mai bun decât noi, prin suport constant și training-uri;

 

Dacă ești interesat(ă), te rugăm să trimiți CV cu poză pe e-mail, la adresa office [at] vtun.ro

Aplica

Localitate

Pitesti,

Arges

Arges, Pitesti
ID: 256401794

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau