- Pagina principală
- Locuri de munca
- Lucratori productie - depozit - logistica
- Gestionari depozit si coordonatori
- Gestionari depozit si coordonatori - Vaslui
- Gestionari depozit si coordonatori - Vaslui
Sef Depozit Mobilier ACAJU
Salariu
6 000 - 6 500 lei
Localizare
Vaslui
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Alte denumiri: Gestionar Depozit, Responsabil Depozit
Cod COR: 432101
Cui răspunde: Manager Logistic
Este persoana responsabilă de coordonarea activităţilor în interiorul depozitului, cu rolul principal de a se asigura că produsele care ajung în depozit corespund listelor de comenzi și că sunt depozitate în spaţiile alocate, conform planurilor de sortare și distribuire.
Are abilităţi organizatorice, orientare în spaţiu și poate lua decizii rapide având tot timpul în vedere siguranţa lucrătorilor și integritatea fizică a produselor.
Cunoștințe și abilități necesare:
| Leadership: Abilitatea de a conduce oameni, de a-i instrui și motiva fiind responsabil cu tot ce se întâmplă în depozit.
| Comunicare: Capabil să exprime cu încredere cerinţe clare și concise pe un ton adecvat.
| Organizare: Cunoștinţe solide de evaluare, planificare și organizare a activităţii proprii, cât și a subordonaţilor.
| Orientare spre rezultate: Capabil să ia decizii rapide în mod independent pentru rezolvarea unor situaţii.
| Gestiune stocuri: Cunoscător al procedurilor de recepţie/ livrare, documente necesare și lucrul cu software de gestiune.
| Procese și fluxuri logistice: Familiarizat cu metode de organizare a stocului (FIFO, LIFO) și alegerea variantei cele mai eficiente în funcţie de context.
| Operare PC: Deţine cunoștinţe de utilizare a PC-ului, atât în programe specifice de gestiune, facturare, cât și suita Office sau email.
| Seriozitate și profesionalism: Capabil să înţeleagă responsabilitatea pe care o are și să aibă un comportament corespunzător.
Responsabilități:
Coordonează și controlează activitatea la nivelul depozitului și modul de organizare și desfășurare a activităţii angajaţilor din subordine, astfel încât să asigure utilizarea eficientă a timpului de lucru;
Pregătește și participă la inventarele periodice din depozit;
Monitorizează acurateţea cantitativă și calitativă a recepţiilor, în baza documentaţiei de însoţire a mărfurilor;
Propune și implementează măsuri în vederea atingerii potenţialului maxim de utilizare a echipamentului din dotarea depozitului, respectiv al spaţiului alocat pentru depozitare;
Verifică buna funcţionare a utilajelor din dotare și programează și verifică reviziile și reparaţiile acestora;
Întocmește situaţii și rapoarte conform solicitărilor;
Verifică spaţiul de depozitare pentru a nu exista condiţii improprii de stocare;
Monitorizează înregistrarea corectă în sistemul informatic a mișcărilor de stoc;
Pregătește documentele de livrare din sistemul de gestiune: etichete, borderouri de livrare, facturi;
Concepe metode operaţionale pentru asigurarea bunelor practici şi urmăreşte eficienţa personalului din subordine.
Concluzii:
Un bun responsabil de depozit este un lider de echipă, are experienţă cu oamenii și se pricepe la coordonarea lor. Își folosește imaginaţia și orientarea în spaţiu pentru a organiza într-un mod cât mai eficient spaţiul.
Fiind persoana cu drept de semnătură pentru recepţia mărfurilor, spiritul de observaţie și atenţia la detalii fac parte din felul său de a fi.
Localitate
Vaslui,
Vaslui
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?