Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 28 aprilie 2025

Angajam Functionar Administrativ

ECO NEUTRALIZARE GRINDASI

Localizare

Bucuresti, Sectorul 4

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Descriere

Compania noastra cauta un functionar administrativ responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana proactiva, atenta la detalii si iti place sa lucrezi intr-un mediu de birou, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine.

Responsabilitati principale:

Indruma si informeaza clientii; Asigura suportul administrativ pentru serviciile operationale; Furnizeaza suportul tehnic pentru serviciile operationale (prelucrare si evidenta documente, alte servicii logistice); Asigura comunicarea cu clientii companiei, mentine relatia cu furnizorii; Gestioneaza si tine evidenta documentelor interne specifice; Gestioneaza intrarea şi ieşirea bunurilor în din gestiune; Asigura organizarea şi conducerea evidenţei bunurilor materiale; Asigura întocmirea şi folosirea documentelor justificative privind distribuirea şi evidenţa bunurilor din gestiunea sa; Asigura înregistrarea plusurilor şi lipsurilor de bunuri; Verifica daca documentele justificative au fost corect intocmite; Tine evidente, statistici si alte seturi de date solicitate de conducere; Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii;Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului; Emite corect documentele din cadrul departamentului din care face parte; Verifica corectitudinea si credibilitatea intocmirii actelor emise (facturi fiscale, chitante, aviz de insotire a marfii, formulare de incarcare descarcare specifice activitatii); Sorteaza si arhiveza documente; Verifica datele procesate pe computer; Acorda informatiile necesare si solicitate de client; Informeaza de indata seful ierarhic despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut; Indeplineste sarcinile venite pe cale ierarhica, conforme fisei postului; Manifesta disponibilitate catre dialog, calm, tact in relatiile de serviciu; Verifica zilnic e-mailurile primite pe adresa de lucru si vine cu raspunsuri in cel mai scurt timp posibil.

Cerinte:

Experienta anterioara in domeniul administrativ constituie un avantaj. Cunostinte de contabilitate primara. Cunostinte de legislatie gestiune stocuri. Cunostinte de operare PC (Microsoft Office), navigare Internet. Abilitati excelente de comunicare si organizare. Initiativa. Memorie vizuala. Spirit organizatoric. Capacitate de a lucra cu oamenii. Rezistenta la stres. Punctualitate. Fara antecedente penale. Atentie la detalii si orientare catre rezultate. Beneficiind de aceasta pozitie, vei avea oportunitatea de a te dezvolta profesional intr-un mediu de lucru creativ si dinamic. Vei lucra alaturi de o echipa dedicata si profesionista. Te invitam sa aplici pentru pozitia de Functionar Administrativ.

Aplica

Localitate

Bucuresti, Sectorul 4

Bucuresti - Ilfov

Bucuresti - Ilfov, Bucuresti, Sectorul 4
ID: 286289947

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau