Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Personal administrativ - secretariat
  4. Asistent manager si secretariat
  5. Asistent manager si secretariat - Bucuresti - Ilfov
  6. Asistent manager si secretariat - Clinceni
Postat 24 iunie 2024

Angajam Secretara

Localizare

Clinceni

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: CalificatNivelul de experienta: Fara experientaMobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program normalNumarul de posturi disponibile: 1

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Candidatul Ideal:

  • Studii medii sau superioare;

  • Experienta minim 6 luni pe un post similar;

  • Cunostinte de limba engleza-nivel mediu; ︌︇︁︄️︈︆︁

  • Bune abilitati de comunicare;​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈

  • Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;

  • Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;

  • Capacitate de organizare si planificare a activitatilor;

  • Atitudine pozitiva si amabila;

  • Utilizator de nivel mediu pachet MS Office.

Descrierea jobului:

  • Inregistrarea si stampilarea documentelor ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈care intra si ies din societate;

  • Tine evidenta inregistrarilor documentelor in registrul intrari/iesiri;

  • ​︂︃︃​︇︉​︆︄Preia convorbirile telefonice;

  • Distribuie informatiile preluate telefonic, verbal sau prin fax catre departamentele vizate in timp util;

  • Gestioneaza personalul din societate catre departamentele vizate, in programul de lucru al acestora;

  • Distribuie diferite documente (adeverinte, formulare, etc) angajatilor;

  • Centralizeaza, tine evidenta personalului pe masini de transport si verifica indeplinirea cerintelor de numar maxim de persoane transportate;

  • Intocmeste diferite situatii de transport astfel incat aceastea sa fie actualizate la zi (numar de persoane pe masini, rute existente, etc);

  • Centralizeaza electronic bonurile de combustibil aduse de angajatii societatii conform procedurii de decont transport;

  • Organizeaza desfasurarea in bune conditii a vizitelor in cadrul companiei;

  • Asigura necesarul pentru protocolul societatii; - Intocmeste corespondenta comerciala cu partenerii externi;

  • Traduce acte, corespondenta, material documentar;

  • Multiplica documente; selecteaza, difuzeaza, caseaza si arhiveaza documentatia;

  • Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul societatii;

  • Comanda consumabilele necesare;

  • Executa situatii referitoare la necesarul de consumabile;

  • Se documenteaza pe teme cerute de conducerea societatii;

  • Execută orice alte sarcini trasate de conducatorii ierarhici (director general, responsabil departament) în concordanta cu functia ocupata si legislatia in vigoare.

Beneficii:

  • Program de lucru de Luni-Vineri: 08:00-16:30;

  • Salariu in functie de experienta;

  • Tichete de masa;

  • Abonament medical clinica privata;

  • Decont de transport / transport asigurat de la metrou Gorjului;

  • Tichete cadou de Paste si Craciun.

Descrierea companiei:

Firma de productie echipamente sportive ce ne-am inceput activitatea in anul 2008, sub egida Grupului Sunino Spa, lider european in prelucrarea maselor plastice. In prezent, ne-am extins activitatea ajungand la peste 1100 de angajati in cele trei puncte de lucru din Satu Mare, Chiajna si Clinceni.

Aplica

Localitate

Clinceni,

Bucuresti - Ilfov

Bucuresti - Ilfov, Clinceni
ID: 271659104

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau