Postat 29 aprilie 2025
Toyota GT86 Manuala 2019 Performance Pack Club Series Blue Edition
24 990 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Model: GT86
Capacitate motor: 1 998 cm³
Putere: 200 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Coupe
Rulaj: 77 000 km
Culoare: Albastru
An de fabricatie: 2019
Numar de usi: 3
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Toyota GT86 2019 Club Series Blue Edition cu Performance Pack, transmisie manuala, 77000 km si cateva imbunatatiri precum soft, galerie evacuare, evacuare catback, jante, arcuri, bari anti-ruliu, etc. (lista completa mai jos).
Mentionez de la inceput ca NU SUNT INTERESAT DE NICIUN SCHIMB, decat daca prin absurd oferiti o Toyota Supra 3.0 2023+ :).
Se poate achizitiona si in varianta stock sau cu pastrarea doar a unora dintre modificari la un pret determinat in urma discutiilor, in functie de ce se doreste a se pastra pe masina.
———————————————————————
SPECIFICATII SI DOTARI:
Editie speciala pentru anul 2019, Club Series Blue Edition in culoarea Dragon Cyan, existenta doar pe aceasta editie, cu interior din piele si Alcantara.
Performance Pack - extra optione rara din fabrica cu Big Brake Kit Brembo cu 4 pistoane fata si 2 pistoane spate, suspensii SACHS si jantele negre pe 17” cu latime 7.5”, diferite de cele standard OEM.
Este dotata cu faruri LED si xenon, AC cu climatronic pe 2 zone, incalzire in scaune, asistenta la pornirea din rampa, senzori pentru presiunea rotilor, computer de bord, cruise control, senzori de lumina, inchidere centralizata, proiectoare ceata, oglinzi electrice, incalzite si heliomate, etc.
———————————————————————
MODIFICARI:
Vine impreuna cu urmatoarele imbunatatiri in valoare de aproximativ 5000 EUR, toate cumparate de mine noi si aflate momentan pe masina.
* Soft EcuTek custom descris mai jos - 900 USD
* Jante Japan Racing Super Light series Flow formed SL03 albe, R17 si latime de 8”, ET35 si greutate de 7.9kg - 1000 EUR
* Galerie evacuare TOMEI (Japan, nu US) Expreme 4-1 Unequal Length catless - 1115 EUR
* Evacuare catback Invidia Q300 - 1000 USD
* Arcuri Tein H-Tech ce coboara garda la sol cu 15mm - 250 EUR
* Bari anti-ruliu mai rigide Whiteline - 400 EUR
* Arcuri ce intaresc pedala de ambreiaj si timoneria schimbatorului de viteze - 100 EUR
* Inserturi pentru bucșile cadrului spate Hardrace (nemontate inca) - 50 EUR
* Camber bolts Whiteline - 50 EUR
* Ducktail ce inlocuieste eleronul OEM - 200 EUR
SOFT:
Masina a fost resoftata remote prin EcuTek de catre CounterSpaceGarage din US (cei mai specializati tuneri pentru aceasta platforma). Procesul de resoftare a durat peste 2 luni de zile, cu inregistrare de loguri pe parcursul utilizarii indelungate pentru monitorizarea si adaptarea parametrilor de functionare ai motorului pentru a nu depasi limitele de siguranta ce ar putea afecta fiabilitatea acestuia in timp, crescand puterea si rezolvand torque dip-ul dintre 3000 si 5000rpm, cunoscut pentru acest motor si adaugand functii de rev-match si launch control, precum si o harta “de urgenta”, ce limiteaza turatia motorului la 3000rpm si permite alimentarea cu benzina 95, in caz de urgenta.
Detin toate piesele de fabrica, inclusiv eleronul demontat pentru inlocuirea cu ducktailul din poze, toate aflate in stare perfecta si pot rescrie ECU cu soft-ul OEM.
———————————————————————
ISTORIC:
Detin masina din septembrie 2022, cand avea 58365km, cumparata personal din Germania, eu fiind al doilea proprietar.
Schimburile de ulei motor si filtre au fost efectuate la fiecare 7000km/an.
Schimburile uleiului pentru transmisie, diferential si lichidul de frana si ambreiaj au fost efectuate la scurt timp dupa achizitionare si la 2 ani dupa.
Anual a fost efectuat un detailing complet cu aplicare de protectie ceramica.
Masina vine cu urmatoarele cauciucuri pentru vara si iarna:
Vara: Goodyear Eagle F1 Asymmeytric 6 225/45R17 91Y cumparate si montate in martie 2023 la aproximativ 62000km, rulate aproximativ 10000km.
Iarna: Bridgestone Blizzak LM005 215/45 R17 XL 91V cumparate si montate in noiembrie 2023 la 67570km, rulate aproximativ 5000km.
Pentru mai multe poze, puteti accesa link-ul de mai jos:
https://www.instagram.com/ryuu.gt86?igsh=ZnNmZndoMjJtdTd3&utm_source=qr
Mentionez de la inceput ca NU SUNT INTERESAT DE NICIUN SCHIMB, decat daca prin absurd oferiti o Toyota Supra 3.0 2023+ :).
Se poate achizitiona si in varianta stock sau cu pastrarea doar a unora dintre modificari la un pret determinat in urma discutiilor, in functie de ce se doreste a se pastra pe masina.
———————————————————————
SPECIFICATII SI DOTARI:
Editie speciala pentru anul 2019, Club Series Blue Edition in culoarea Dragon Cyan, existenta doar pe aceasta editie, cu interior din piele si Alcantara.
Performance Pack - extra optione rara din fabrica cu Big Brake Kit Brembo cu 4 pistoane fata si 2 pistoane spate, suspensii SACHS si jantele negre pe 17” cu latime 7.5”, diferite de cele standard OEM.
Este dotata cu faruri LED si xenon, AC cu climatronic pe 2 zone, incalzire in scaune, asistenta la pornirea din rampa, senzori pentru presiunea rotilor, computer de bord, cruise control, senzori de lumina, inchidere centralizata, proiectoare ceata, oglinzi electrice, incalzite si heliomate, etc.
———————————————————————
MODIFICARI:
Vine impreuna cu urmatoarele imbunatatiri in valoare de aproximativ 5000 EUR, toate cumparate de mine noi si aflate momentan pe masina.
* Soft EcuTek custom descris mai jos - 900 USD
* Jante Japan Racing Super Light series Flow formed SL03 albe, R17 si latime de 8”, ET35 si greutate de 7.9kg - 1000 EUR
* Galerie evacuare TOMEI (Japan, nu US) Expreme 4-1 Unequal Length catless - 1115 EUR
* Evacuare catback Invidia Q300 - 1000 USD
* Arcuri Tein H-Tech ce coboara garda la sol cu 15mm - 250 EUR
* Bari anti-ruliu mai rigide Whiteline - 400 EUR
* Arcuri ce intaresc pedala de ambreiaj si timoneria schimbatorului de viteze - 100 EUR
* Inserturi pentru bucșile cadrului spate Hardrace (nemontate inca) - 50 EUR
* Camber bolts Whiteline - 50 EUR
* Ducktail ce inlocuieste eleronul OEM - 200 EUR
SOFT:
Masina a fost resoftata remote prin EcuTek de catre CounterSpaceGarage din US (cei mai specializati tuneri pentru aceasta platforma). Procesul de resoftare a durat peste 2 luni de zile, cu inregistrare de loguri pe parcursul utilizarii indelungate pentru monitorizarea si adaptarea parametrilor de functionare ai motorului pentru a nu depasi limitele de siguranta ce ar putea afecta fiabilitatea acestuia in timp, crescand puterea si rezolvand torque dip-ul dintre 3000 si 5000rpm, cunoscut pentru acest motor si adaugand functii de rev-match si launch control, precum si o harta “de urgenta”, ce limiteaza turatia motorului la 3000rpm si permite alimentarea cu benzina 95, in caz de urgenta.
Detin toate piesele de fabrica, inclusiv eleronul demontat pentru inlocuirea cu ducktailul din poze, toate aflate in stare perfecta si pot rescrie ECU cu soft-ul OEM.
———————————————————————
ISTORIC:
Detin masina din septembrie 2022, cand avea 58365km, cumparata personal din Germania, eu fiind al doilea proprietar.
Schimburile de ulei motor si filtre au fost efectuate la fiecare 7000km/an.
Schimburile uleiului pentru transmisie, diferential si lichidul de frana si ambreiaj au fost efectuate la scurt timp dupa achizitionare si la 2 ani dupa.
Anual a fost efectuat un detailing complet cu aplicare de protectie ceramica.
Masina vine cu urmatoarele cauciucuri pentru vara si iarna:
Vara: Goodyear Eagle F1 Asymmeytric 6 225/45R17 91Y cumparate si montate in martie 2023 la aproximativ 62000km, rulate aproximativ 10000km.
Iarna: Bridgestone Blizzak LM005 215/45 R17 XL 91V cumparate si montate in noiembrie 2023 la 67570km, rulate aproximativ 5000km.
Pentru mai multe poze, puteti accesa link-ul de mai jos:
https://www.instagram.com/ryuu.gt86?igsh=ZnNmZndoMjJtdTd3&utm_source=qr
ID: 282982644
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx